مثلث آنلاین: رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: خط دوم قطار شهری مشهد بهار سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 خط دوم متروی مشهد در بهار ۹۸ کامل می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگارمهر، مجتبی بهاروند ظهر یکشنبه در نشست خبری در محل ساختمان تالار شهر مشهد اظهار کرد: تاکنون 54 جلسه و44 بازدید میدانی از پروژه ها داشته‌ایم و همچنین 68 لایحه در کمیسون بررسی و 8 طرح نیز ارائه شده است.

وی افزود:سال آینده 400 اتوبوس نوسازی و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهند شد و 100 دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در خطوط کم مسافرتر بکار گرفته خواهند شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد ادامه داد: اجرای مسیر ویژه خط سه بی آرتی که سال گذشته با مشکلاتی روبرو شده لذا با در نظر گرفتن گلایه کسبه اصلاحاتی در طرح لحاظ خواهد شد و خط سه با اصلاحاتی اجرا خواهد شد.

وی گفت:در راستای کاهش و ساماندهی ترافیک در معابر مهم و پرتردد شهر تعداد زیادی طرح اصلاح هندسی از جمله اصلاح هندسی سه راه خیام، بولوار آزادی، بولوار جانباز اجرا شده و یا در حال اجرا است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

بهاروند تصریح کرد:ساعت کار اتوبوس ها از ابتدای اسفند افزایش یافته است و همچنین براساس برنامه ریزی ها خط 2 قطار شهری نیز تا پایان سال 98 تکمیل خواهد شد و فاز اول خط سه نیز تا پایان شورای پنجم به بهره برداری می رسد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد به انجام طرح‌های مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره و اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها کسر کرایه براساس مسافت است که در دست بررسی قرار دارد. همچنین شرکت ترافیک الیت را مکلف کرده‌ایم که به سمت هوشمندسازی مدیریت پارک حاشیه حرکت کند.