مثلث آنلاین: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاگردان برانکو با پیروزی برابر پاختاکور ازبکستان برای سایر تیم های همگروه خود خط و نشان خواهند کشید، گفت: تیم های آسیایی با توجه به حضور پرسپولیس در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از این تیم وحشت دارند.

انصاریان: سرخ ها مدعی هستند/ تیم های آسیایی از پرسپولیس وحشت دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«علی انصاریان» رو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس باید اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پاختاکور ازبکستان محکم بردارد تا برای تیم های دیگر گروه خود خط و نشان بکشد.
وی افزود: همواره در لیگ قهرمانان آسیا اولین بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند سرنوشت صعود یک تیم را مشخص کند. پیروزی در این بازی از نظر روحی و روانی به قرمزپوشان کمک زیادی برای ادامه راه خواهد کرد.
مدافع اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگرچه پرسپولیس نباید پاختاکور ازبکستان را دست کم بگیرد اما بعید می دانم این تیم در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران پرسپولیس که به طور حتم مثل همیشه حامی تیم محبوب خود خواهند بود، کار چندان سختی پیش رو داشته باشد.
انصاریان ادامه داد: پرسپولیس فصل گذشته به فینال مهم ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا صعود کرد و تیم های همگروه این تیم، از رویارویی با شاگردان برانکو وحشت دارند.
وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس می تواند نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کند یا نه؟، گفت: به طور حتم چنین اتفاقی خواهد افتاد و پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز مدعی قهرمانی خواهد بود.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بازی های لیگ برتر مانند همه دنیا فشرده است و مشاهده می کنیم در لیگ های معتبر خارجی هر سه یا چهار روز یک بار، تیم ها به میدان می روند اما در ایران هنوز به انجام این کار عادت نکرده ایم و از فوتبال حرفه ای فقط اسمش را یدک می کشیم.
تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه چهاردهم اسفندماه و از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پاختاکور ازبکستان است.
انصاریان در پایان گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس مهره های توانمندی هستند و به نظر من فقط به زمان احتیاج دارند تا خودشان را در ترکیب این تیم جا بندازند. فکر می کنم این بازیکنان در هفته های آینده و با هماهنگی بیشتر بتوانند توانایی های فنی شان را به نمایش بگذارند.