مثلث آنلاین:دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الزورا عراق در روز فرصت سوزی مهاجمان ذوب‌آهن با نتیجه تساوی بدون گل به پایان یافت.

یک گلر مقابل تیم گل نزن/ تساوی خوشحال کننده برای الزورا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران و الزورا عراق از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، رضا حبیب‌زاده، محمدرضا عباسی، علیرضا چراغعلی و ارسلان مطهری وارد زمین فولادشهر شد.

در آن سوی میدان الزورای عراق جلال حسن، عباس قاسم، حسین حکیم، سمال سعید، محمد عبدالزهرا، احمد فضیل، علی رحیم، حسین الجواید، مهند عبدالرحیم، علا عباس و جبار کریم به زمین مسابقه پای گذاشت.

این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان منصوریان در لیگ برتر ایران شرایط مناسبی ندارند اما در 2 دیدار خود در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و با 2 پیروزی راهی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شدند.

تیم الزورای عراق نیز در رده چهارم لیگ عراق جای دارد و برای کسب حداقل امتیاز این دیدار وارد اصفهان شده است.

در دقیقه 5 این دیدار و در نخستین حمله تیم ذوب‌آهن بر روی دروازه الزورا ضربه آرام قاسم حدادی‌فر در دستان جلال حسن دروازه‌بان نماینده عراق قرار گرفت.

در دقیقه 9 و در فرصتی خطرناک برای تیم الزورا ضربه جبار رحیم به صورت خطرناکی از بالای دروازه تیم ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه16 ضربه قاسم حدادی‌فر از فاصله 30 متری درون دستان دروازه‌بان تیم الزورا قرار گرفت تا حملات همه جانبه ذوبی‌ها تا دقیقه 16 دیدار بدون نتیجه بماند.

در دقیقه 29 ضربه ایستگاهی که نسیب ذوبی‌ها شده بود را حمید بوحمدان با ضربه محکم روانه دروازه جلال حسن کرد که این ضربه با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 33 ضربه ایستگاهی رضا حبیب زاده در آستانه ورود به دروازه توسط گلر تیم الزورا به کرنر رفت.

در دقیقه 36 ضربه سر وحید محمد زاده در آستانه ورود به دروازه را دروازه‌بان تیم الزورا به بیرون فرستاد تا خطرناک ترین فرصت ذوبی‌ها تا این لحظه با واکنش زیبای جلال حسن دفع شود.

در دقیقه 44 این دیدار و در ادامه حملات دنباله‌دار ذوبی‌ها ضربه خطرناک ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی محوطه جریمه تیم الزورا با واکنش زیبای دروازه‌بان تیم الزورا به هدر رفت.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که ذوبی‌ها برای زدن گل با انگیزه فراوان پای به زمین گذاشتند تا 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در دقیقه 56 و در فرصتی بسیار خطرناک برای تیم الزورا عراق توپ به مهاجم این تیم درون محوطه ذوب‌آهن رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 61 ضربه سر رضا حبیب‌زاده با اختلاف ناچیزی به بالای دروازه تیم الزورا رفت.

در دقیقه 67 و در یک فرصت خطرناک دیگر برای سبزپوشان اصفهانی ضربه دیگری از رضا حبیب‌زاده راهی دروازه تیم الزورا شد که این ضربه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 69 ضربه قاسم حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه الزورا به بالای دروازه این تیم رفت تا شاگردان منصوریان در فاصله 20 دقیقه تا پایان بازی همچنان در حسرت گل باشند.

در دقیقه 77 و در موقیعت تک به تک مهاجم تیم الزورا با رشید مظاهری ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیز به بیرون رفت تا یکی از خطرناک ترین حملات این دیدار توسط مهاجم تیم نماینده عراق به هدر رفت.

در ادامه شاگردان منصوریان حملات نصف و نیمه‌ای را بر روی دروازه الزورا ایجاد کردند که این حملات بی نتیجه ماند.

این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا در روزی که مهاجمان ذوب‌آهن فرصت‌های بی شماری را از دست دادند نخستین امتیاز سبزپوشان اصفهانی به دست آید.