مثلث آنلاین: لیورپول برای بازی برگشت با بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرد و این در حالی است که اعلام شد نبی کیتا نمی‌تواند در این بازی برای لیورپول به میدان برود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر عدم حضور محمد صلاح و ویرژیل فن‌دایک در دیدار برگشت لیورپول و بایرن مونیخ منتشر شده بود، انتشار تصاویر ورود تیم لیورپول به شهر مونیخ در فرودگاه این شهر که صلاح و فن‌دایک را در میان بازیکنان لیورپول نشان می‌داد، خط بطلانی بر این شایعات بود.

بازیکنان لیورپول عصر سه‌شنبه با هواپیما راهی شهر مونیخ شدند و تنها خبری که از جبهه مصدومین این باشگاه مخابره و تایید شده عدم حضور نبی کیتا در بازی مقابل بایرن است. به گزارش دیلی میل، عدم حضور نبی کیتا در فرودگاه مونیخ به همراه هم‌تیمی‌هایش نشان داد که عدم حضور او در این بازی قطعی است.

از جمله بازیکنانی که در فرودگاه مونیخ در قاب تصاویر خبرنگاران ضبط شدند می‌توان به روبرتو فیرمینو، سادیو مانه و اندی رابرتسون اشاره کرد.

علاوه بر یورگن کلوپ، جردن هندرسون، آدام لالانا، دژان لوورن، ژردان شقیری، جوئل متیپ و دیووک اوریگی هم چه در فرودگاه لیورپول و چه در فرودگاه مونیخ از سوژه‌های محبوب عکاس‌های خبری بودند.