مثلث آنلاین: سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره دیدار دربی و حواشی آن صحبت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس روز جمعه با حضور در نشست خبری، پیرامون نهمین دربی خود در دوران حضور در پرسپولیس و تمامی حواشی آن صحبت کرد. سرمربی قرمزها که مانند همیشه با انگیزه و امیدواری زیادی درباره این دیدار صحبت می کرد، یکی از طولانی ترین نشست های خبری خود را با استقبال اصحاب رسانه پشت سر گذاشت که مشروح آن در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟


بابت چند دقیقه تاخیر از شما عذر خواهی می کنم. همچنین اگر به بعضی از دوستان تبریک نگفتم، امروز از این فرصت استفاده می کنم و به شما سال نو را تبریک می گویم. متاسفانه خیلی از افراد و خانواده های ایرانی، آغاز خوبی در سال جدید نداشتند و مردم ایران برای قربانیان سیل اخیر تسلیت می گویم. متاسفانه به دلیل این اتفاق غمناک نمی توانیم خیلی برای دربی شاد باشیم. امیدوارم خرابی های سیل هر چه سریعتر جبران شود. از لحاظ فوتبالی، بهترین و زیباترین شروع سال را داریم. دربی بزرگترین بازی فوتبال ایران و آسیا است و سال با این دیدار شروع می شود و خود شما جایگاه ما و استقلال را در جدول می دانید. به جرات می توانم بگویم که خیلی سال بود که چنین وضعیتی در جدول نداشتیم و بازی به این اهمیت نبود. همین حضور شما خبرنگاران عزیز نشان می دهد که این دیدار تا چه اندازه مهم است؛ حضوری که حتی در لیگ قهرمانان نیز به چشم نمی آید. به بازیکنانم برای نتایج درخشان سال 1397 تبریک می گویم و ما سال جدید را نیز به عنوان صدرنشین شروع کردیم. کاندیدای برتری در هر سه جام هستیم؛ در لیگ، آسیا و حذفی. انتظار من این است و این را می خواهم که در هر سه جام بهترین نتایج را کسب کنیم. لازم نیست که بگویم که وضعیت بچه ها قبل از دربی به چه شکل است. همه منتظر دربی هستیم و شوق زیادی داریم تا بخشی از این نمایش بزرگ و مسابقه باشیم. خود من نیز افتخار می کنم که عضو این نمایش هستم. به جز محمد انصاری، حسین ماهینی و شایان مصلح بقیه بازیکنان سر حال هستند و همه کاندید حضور در ترکیب هستند. بشار نیز از تیم ملی به تیم ما اضافه شد و به استثنا بازیکنانی که گفتم، بقیه همه آماده هستند.

کیفیت دربی مانند نیم فصل اول پایین خواهد بود؟


موافق نیستم که دربی قبل خوب نبود زیرا هیچ دربی بد نیست. بازیکنان خوب و فضای بازی و انتظارات بالا باعث شد تا بازی خوب باشد و همیشه می توان بازی بهتری هم داشت. از ابتدای فصل فلسفه پرسپولیس را گفتم؛ مبارزه، نبرد برای بیشترین برد، نبرد برای بیشترین قهرمانی و در کنار آن تلاش برای بازی هر چه زیباتر. تکرار می کنم که هیچ دربی در ایران و همه جای دنیا بد نیست و کیفیت و اهمیت خاص خود را دارد. به هر حال فشار ها و فضای خاص نیز وجود دارد.