مثلث آنلاین: احمد نوراللهی هافبک آزادشهری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت گلزنی کرد و نام خود را به عنوان صدمین گلزن تاریخ این بازی بزرگ به ثبت رساند.

صدمین گل تاریخ دربی سرخابی را یک گلستانی زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا؛ این شهرآورد عصر روز شنبه دهم فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و احمد نوراللهی در تیم پرسپولیس و آرمین سهرابیان در استقلال، گلستانی های این بازی بودند.
احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با گلی که در دقیقه بیست و دوم این دیدار به ثمر رساند، صدمین بازیکنی شد که در جریان این دیدار مهم موفق به گلزنی شد.
نوراللهی همچنین اولین فوتبالیست گلستانی زننده گل در شهرآورد بزرگ پایتخت لقب گفت.
احمد نورالهی مردی قابل اعتماد برای برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس است که با بازی های کم نقص و مطمئنش خیال هواداران و مربیان تیمش را راحت کرده است.
نورالهی اولین فوتبالیست گلستانی است که موفق به کسب عنوان فراملی شد و این افتخار را با نایب قهرمانی فصل قبل جام باشگاه های آسیا همراه با پرسپولیس کسب کرد.
فوتبال گلستان چند بازیکن نامدار و ملی پوش دارد اما سال ها است تیمی از این استان به سطح اول فوتبال کشور نزدیک نشده است.
آخرین تیمی که از گلستان در فوتبال ایران بازی کرد، اتکا گرگان بود که پس از خرید امتیاز و حضور در گرگان چند فصل در لیگ دسته اول بازی کرد اما با سقوط به لیگ پایین تر منحل شد.
در حال حاضر تیم دارایی بندرگز تنها نماینده گلستان در لیگ فوتبال ایران است که در صدر جدول گروه یک لیگ دسته سوم قرار دارد.
7333/3091