مثلث آنلاین: منابع خبری در عربستان گزارش دادند کهنه کارترین بازیکن الاهلی مشکلی برای همراهی این تیم مقابل قهرمان ایران ندارد.

حسین عبدالغنی مقابل پرسپولیس آماده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که حسین عبدالغنی تمرینات خود را از چند روز قبل آغاز کرده بود بنا به صلاحدید خورخه فوساتی در جدال شب گذشته با الشباب در فهرست نفرات الاهلی قرار نگرفت تا حضور او در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


در واکنش به این اتفاق سایت ریاضیه مدعی شد غیبت حسین عبدالغنی در مصاف با الشباب تنها جنبه استراحت بیشتر و عدم ریسک در قبال این بازیکن 41 ساله برای بازی با پرسپولیس ایران بود و عبدالغنی مشکلی برای همراهی سبزپوشان در بازی سه شنبه شب دو تیم در دبی نخواهد داشت.


در خبر ریاضیه آمده است:« حسین آماده مواجه با رقیب ایرانی است. عبدالغنی تنها به خاطر این که برای بازی با پرسپولیس آماده باشد مقابل الشباب به میدان نرفت و حالا آماده است بعد از نزدیک به یک ماه به ترکیب الاهلی بازگشته و دوباره در پست بک چپ به میدان برود. حسین به خاطر پارگی عضله در بازی با پاختاکور ازبکستان این مدت طولانی دور از میادین به سر برد».


حسین عبدالغنی بعد از جدایی از النصر و کوچ به الاهلی تنها در یک بازی لیگ عربستان، دو بازی لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی هم در جام حذفی عربستان به میدان رفت و در 7 بازی لیگ غیبت داشت. بازگشت این بازیکن باتجربه می تواند خبر خوبی برای فوساتی و طرفداران الاهلی در مصاف با پرسپولیس ایران باشد.

حسین عبدالغنی به بازی با پرسپولیس رسید