مثلث آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 والیبال آخر خردادماه 98 در اردبیل برگزار خواهد شد که تاکید بر برنامه‌ریزی اساسی برای میزبانی شایسته و مناسب از این رقابت‌ها در استان است.

 لیگ ملت‌های والیبال 2019 در اردبیل برگزار می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، بهرام آقاخانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی میزبانی لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل اظهار داشت: رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 والیبال آخر خردادماه 98 در اردبیل برگزار خواهد شد که تاکید بر برنامه‌ریزی اساسی برای میزبانی شایسته و مناسب از این رقابت‌ها در استان است.

وی گفت: با تجربه‌ای که از میزبانی‌های قبلی همچون والیبال امیدهای آسیا، انتخابی والیبال جهانی و کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان کسب کرده‌ایم، تلاش خواهیم کرد تا بهترین میزبانی را در جام جهانی داشته باشیم و بار دیگر توان بالای اجرایی فرزندان دیار سبلان را به همگان ثابت کنیم.

 

دبیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: به یقین این میزبانی‌ها می‌تواند منشا تحولات مثبت زیادی باشد و جدا از بحث انگیزشی و الگوسازی برای نسل جوان، زیرساخت‌های ما هم به‌روزرسانی شده و در حد استاندارد جهانی قرار می‌گیرند.

آقاخانی بیان کرد: توسعه توریسم ورزشی و رونق نسبی صنایع مرتبط با این رقابت‌ها را نیز نباید از نظر دور داشت چرا که نزدیک به 200 میهمان داخلی و خارجی چند روزی در استان ما خواهند بود و بحث مربوط به اسکان، تغذیه و ترانسفر آنان می‌تواند تحرکی در بخش‌های مختلف ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: برای تعویض کفپوش، تقویت نور و امکانات حمل و نقل در مجموع 850 میلیون تومان از سوی استانداری به ما کمک شده که جای تقدیر فراوان دارد.

وی اظهار کرد: براساس قرارداد منعقده با پیمانکار کفپوش استاندارد رقابت‌های جهانی طی 10 روز آینده از فرانسه به اردبیل خواهد رسید و عملیات نصب آن در زمان مقتضی انجام خواهد شد که به طور قطع این کفپوش جدید بعد از رقابتهای لیگ ملت‌ها همراه با کفپوش‌های استاندارد قبلی می‌تواند منشا تاثیرات مثبت فراوانی در والیبال استان باشد.