مثلث آنلاین:مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید بازی این تیم برابر پاختاکور ازبکستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پیشکسوت پرسپولیس: بازی با پاختاکور مانند فینال جام جهانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: با این برد، پرسپولیسی‌ها به جدول برگشتند. فکر می‌کنم جا به جایی در جدول صورت گرفت. الان امتیازات بسیار نزدیک است. خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم. بالاخره ما عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشیم و در این بازی آمادگی خودمان را نشان دادیم.

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید با همین جسارت و صلابت بازی کنند. مطمئن باشید این تیم از مرحله گروهی بالا می‌رود.

او درباره برنامه برانکو برای پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: من طرز فکر برانکو را می‌دانم. او برای پیروزی وارد زمین شد. بازیکنان پرسپولیس روی حوادث جسارت بیش‌تری داشتند و روی حوادث به گل رسیدیم. خوشحالم یک مدافع وسط گل اول بازی را به ثمر رساند.

فنونی‌زاده یادآور شد: شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی خوب عمل کردند. این دو بازیکن سرزن هستند و روی ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی دارند.

وی درباره بهترین بازیکن زمین گفت: امروز همه بازیکنان تیم خوب بودند. فکر می‌کنم شجاع خلیل‌زاده بهترین بازیکن زمین بود.

این پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: روز آخر این مسابقات برای ما مهم است که در تهران بازی می‌کنیم. امیدوارم در بازی چهارم و پنجم امتیازات لازم را کسب کنیم. بازیکنان باید به بازی با پاختاکور مانند فینال جام جهانی نگاه کنند.