مثلث آنلاین: درحالیکه منچستریونایتد امشب در یک دیدار بزرگ در اولدترافورد به مصاف بارسلونا می‌رود، گری نویل، اسطوره این باشگاه از چهار بازیکن این تیم نام می‌برد که به قول او یونایتد می‌تواند آنها را واگذار کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در اردوی منچستریونایتد همه نگاه‌ها به جدال بزرگ امشب شیاطین سرخ و بارسلونا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوخته شده و شاگردان اوله گنار سولسشر امیدوارند بتوانند در مقابل مسی و همبازی‌هایش موفق ظاهر شده و انتقام شکست تلخ از بارسا در فینال چمپیونزلیگ 2011 را بگیرند، گری نویل اسطوره این باشگاه با نیم‌نگاهی به فصل نقل و انتقالات تابستانی از چهار بازیکن نام می‌برد که به گفته او واگذاری‌شان، در فصل آینده به نفع یونایتد خواهد بود.

گری نویل در این باره گفت:" منچستریونایتد بازیکنان زیادی دارد که باید درباره آینده آنها تصمیم بگیرد. اگر از من بپرسید که برای مثال اگر دارمیان باشگاه را ترک کند اتفاق بدی خواهد بود؟ نظر من منفی است".

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در ادامه گفت:" آنتونیو والنسیا یکی دیگر از بازیکنانی است که می‌تواند باشگاه را ترک کند. او بارها با مصدومیت مواجه شده و به نظر من یونایتد به جای او به یک دفاع راست خوب نیاز دارد".

گری نویل در ادامه گفت:" رابطه باشگاه با خوان ماتا و هررا هم به نظر من جالب است. چون این دو نفر بازیکنانی هستند که باشگاه‌های دیگر خواهان به خدمت گرفتن‌شان هستند. به اعتقاد من اگر این دو نفر باشگاه را ترک کنند دنیا به آخر نخواهد رسید".