اردبیل - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فروش اینترنتی بلیت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در میزبانی اردبیل طی الزام‌های فدراسیون خبر داد.

فروش اینترنتی بلیت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، بهرام آقاخانی شامگاه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با بیان اینکه از تجربه گذشته برگزاری مسابقات انتخابی امیدهای جهان و رقابت‌های آسیایی والیبال به میزبانی اردبیل بهترین استفاده را خواهیم برد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که با اینترنتی شدن فروش بلیت مسابقات بسیاری از مشکلات موجود در خرید بلیت برطرف شود.

وی افزود: یکی از مهمترین رویدادهای جهانی بار دیگر به میزبانی اردبیل از 31 خرداد تا سوم تیرماه برگزار خواهد شد تا والیبالیست‌های ملی پوش کشورهای پرتغال، فرانسه و استرالیا در ایران حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از تأمین اعتبار و خرید کف پوش جدید مسابقات در ورزشگاه رضازاده خبر داد و افزود: چارت تشکیلاتی لیگ ملت‌های والیبال با اعلام فدراسیون جهانی تنظیم شده و شرح وظایف کمیته‌ها نیز مشخص شده است.

وی از اضافه شدن کمیته اطلاع رسانی و رسانه‌ای به این دوره از مسابقات خبر داد و یادآور شد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی مناسب و تشریح برنامه‌ها فعالیت این کمیته می‌تواند مفید واقع شود.

آقاخانی با دعوت عمومی از اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی شایسته از لیگ ملت‌های والیبال، متذکر شد: با هماهنگی‌های انجام یافته زمینه پوشش رسانه‌ای مطلوب صدا و سیما و شبکه‌های ماهواره‌ای فراهم شده است.

وی با بیان ضرورت برگزاری میزگردهای تخصصی برای معرفی عملی ظرفیت‌های میزبانی استان و رفع هر چه سریع موانع و کمبودها پیش از آغاز مسابقات، یادآور شد: برای بهره مندی مناسب از فرصت میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برگزاری نمایشگاه‌هایی در حاشیه مسابقات و تهیه بسته‌های فرهنگی برای معرفی استان پیش بینی شده است.