مثلث آنلاین: یک منبع آگاه گفت: در جلسه روز گذشته کرانچار با مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی در خصوص استعفای سرمربی تیم امید مطرح نشد و این مساله صحت ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای چندمین بار طی ماه های اخیر خبر استعفای زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید مطرح شد. موضوع امکانات و همچنین در اختیار نداشتن بازیکنان برای تیم امید به بحثی کلیشه ای تبدیل شده و همواره کادر فنی تیم امید ایران از این مساله ناراحت بوده است.
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تکذیب خبر استعفای کرانچار گفت: روز گذشته جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و رئیس کمیته جوانان برگزار شد و کرانچار برنامه هایش را به فدراسیون ارائه کرد. قرار است هفته آینده هم جلسه کمیته فنی برگزار شود تا پس از بررسی فدراسیون جواب درخواست های کرانچار را بدهد.
وی اضافه کرد: کرانچار روی برگزاری اردو در خرداد ماه و همچنین اوایل شهریور تاکید دارد. البته سرمربی تیم تاکید زیادی هم روی برگزاری بازی با تیم های بزرگ اروپایی دارد.
این منبع آگاه گفت: کرانچار تاکید دارد که بازی با تیم های سطح دو و سه دنیا برای تیم امید سودی ندارد و خواهان برگزاری با تیم های بزرگ اروپایی است.
تیم فوتبال امید ایران موفق شد در مرحله اول رقابت های مقدماتی انتخابی المپیک از گروه خود صعود کند و به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.
مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم فوتبال امید ایران از 18 دی ماه تا 6 بهمن سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد.