واکنش دنیل استوریج، ستاره لیورپول، به کبوتری که در جریان بازی این تیم مقابل هادرزفیلد کشته شده و روی زمین افتاده بود به یکی از حاشیه‌های جالب بازی دیروز دو تیم تبدیل شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، واکنش دنیل استوریج به کبوتری که در جریان بازی این تیم مقابل هادرزفیلد بدون حرکت روی زمین چمن ورزشگاه آنفیلد افتاده بود به یکی از حواشی جذاب این بازی تبدیل شده است.

درحالیکه شاگردان یورگن کلوپ از حریف سقوط کرده‌شان 3-0 جلو افتاده بودند، دنیل استوریج که در این فصل به ندرت از سوی یورگن کلوپ به میدان فرستاده شده ولی دیروز به دلیل مصدومیت فیرمینو در زمین حضور داشت در نیمه دوم بازی ناگهان متوجه کبوتر بخت‌برگشته‌ای شد که بی‌حرکت روی چمن آنفیلد افتاده بود.

این صحنه در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و بسیاری از کاربران که از نمایش استوریج در مقابل هادرزفیلد راضی نیستند به خاطر این صحنه به طعنه زدن به او پرداخته‌اند.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" شوت استوریج آنقدر بد بود که به بهای جان کبوتر بخت‌برگشته تمام شد". برخی دیگر از کاربران هم در شبکه‌های اجتماعی به چند نفر از بازیکنان لیورپول مثل مورنو اشاره کرده و می‌گویند آن کبوتر مرده برای لیورپول از او مثمر ثمرتر بوده است.