مثلث آنلاین: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان از هواداران خواست که اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند و به حمایت از شاگردان برانکو ادامه دهند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 14 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد. حواشی و اتفاقات این تمرین در زیر می‌آید:

* پس از اتفاقات و حاشیه‌های دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس لحظاتی به میان هواداران آمد و درباره اتفاقات روز گذشته توضیحاتی را به هواداران پرسپولیس ارائه کرد. خلیلی به هواداران گفت از شما درخواست دارم دیگر این بازی را فراموش کنید و برای کسب عنوان قهرمانی تیم خود را حمایت کنید. به صحبت‌های هواداران دیگر تیم‌ها در فضای مجازی هم توجهی نداشته باشید.

* بازیکنان از ساعت 14:30 وارد زمین شدند و بازیکنان اصلی و ذخیره کنار هم به تمرین پرداختند. شاگردان برانکو سپس سانتر از جناحین و تمرین گلزنی را مرور کردند و در ادامه بازیکنان اصلی از ذخیره‌ها جدا شدند و با دویدن دور زمین، ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان ذخیره هم به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

* محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس که ماه‌هاست به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار ندارد، امروز دقایقی کوتاه در تمرینات گروهی شرکت کرد و به همراه سایر بازیکنان پابه توپ شد.

* بازیکنان در حاشیه تمرین امروز درباره اتفاقات بازی روز گذشته با هم صحبت می‌کردند و به هواداران تیم سپاهان به خاطر شکستن صندلی‌های ورزشگاه آزادی طعنه زدند.

* سیامک نعمتی امروز به علت مصدومیت به صورت اختصاصی دور زمین نرم دوید.

* ضربه والی سروش رفیعی و گل زیبای او در تمرین امروز باعث شد بازیکنان و هواداران پرسپولیس او را تشویق کنند.

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم پرسپولیس که به دلیل محرومیت در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان غایب بود امروز در کنار بازیکنان ذخیره به تمرین پرداخت.

* بازیکنان اصلی پس از ترک زمین به صورت دسته جمعی عکس یادگاری گرفتند که نکته عجیب این عکس غیبت علیرضا بیرانوند بود که با واکنش بازیکنان دیگر پرسپولیس همراه بود و با حالت خنده به او گفتند عکس بیرانوند فردا در تیتر روزنامه‌ها نیست.

11 سکانس از دیدار پرسپولیس - سپاهان به روایت تصویر/ ترس, لرز, درد,کور, کر, مرگ!