مثلث آنلاین: کریستیانو رونالدو امشب امیدوار است در دیدار مقابل اینتر بتواند دروازه حریف را باز کند.

تنها رویای رونالدو در این فصل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل از منظر تیمی برای کریستیانو رونالدو به پایان رسیده و سرنوشت وی در اولین فصل پوشیدن لباس یوونتوس مشخص شده است. این فصل همه چیز بر وفق مراد ستاره پرتغالی و 34 ساله پیش نرفت و فتح سوپرکاپ ایتالیا و البته سری آ، آن رویایی نبود که در بدو انتقال وی برای خود متصور شده بود.

یوونتوس مدتی قبل با قبول شکست مقابل آتالانتا با کوپا ایتالیا وداع کرد و آنها در لیگ قهرمانان نیز مقابل آژاکس شگفتی ساز مغلوب شدند تا رویای قهرمانی در اروپا برای یوونتوس باز هم به تاخیر افتد.

امشب یوونتوس در شرایطی مهمان اینتر خواهد بود که رونالدو قصد دارد با درخشش در این دیدار فاصله خود را با صدر جدول گلزنان کاهش داده و در این 5 بازی باقیمانده عنوان آقای گلی را از آن خود کند. در حال حاضر فابیو کوالیارلا با 22 گل و دووان زاپاتا و کریشتوف پیانتک با 21 گل بالای سر رونالدو 19 گله قرار دارند که غیبت در چند دیدار به دلیل استراحت باعث شد وی از کورس آقای گلی عقب افتد.

رونالدو یک بار در منچستریونایتد و 3 بار با لباس رئال مادرید موفق شد عنوان بهترین گلزن فصل را از آن خود کند و امیدوار است برای پنجمین بار و این بار در سری آ نیز به این هدف دست یابد.