مثلث آنلاین:«مارتین اونیل» سرمربی تیم ناتینگهام فارست پس از پیروزی تیمش مقابل کویینز پارک رنجرز، ضمن تحسین «کریم انصاری فرد» بابت گل پیروزی بخش، به شوخی گفت: قبل از گل زدن او می خواستم او را بکشم اما گل کریم معرکه بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تارنمای رسمی باشگاه ناتینگهام فارست نوشت: مهاجم ملی پوش ایران در جریان بازی روز گذشته تیمش 2 بار با واکنش «جوئی لامبلی» در گلزنی ناکام ماند اما در نهایت در دقیقه 55 بازی موفق شد گلر حریف را مغلوب کند و تک گل پیروزی بخش فارست را به ثمر برساند.
اگرچه «کاستل پنتیلیمون» گلر ناتینگهام در این بازی درخشان ظاهر شد و پنالتی دقایق آخر حریف را مهار کرد اما این انصاری فرد بود که علاوه بر گل سه امتیازی خود، در جریان بازی درخششی غیرمنتظره داشت و این اتفاق در حالی رخ داد که اونیل پیش از این هرگز «خوشحالی بعد از گل» مهاجم 29 ساله تیمش را ندیده بود.
اونیل در این باره اظهار داشت: کریم که در نیمه نخست چندین موقعیت خوب گلزنی داشت، در نهایت گل بسیار زیبایی زد و موجب برتری ما شد؛ در این طور بازی ها همه چیز متعادل است؛ کریم تمام کننده بسیار خوبی است.
وی در ادامه با لحنی شوخ افزود: البته به خاطر اینکه در نیمه اول نتوانست موقعیت هایش را تبدیل به گل کند کمی نا امید شده بودیم به طوری که می توانستم او را بکشم اما در نیمه دوم جبران کرد؛ اگر به این فکر کنیم که او موقعیت های از دست رفته نیمه اول را در گوشه ذهنش مرور کرده است، باید بگویم او از فرصتش بهترین استفاده را کرد؛ گلی که روی آن کار کرده بودیم معرکه به ثمر رسید.
انصاری فرد در حالی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند که در روزهای اخیر رسانه های انگلیسی با اشاره به حضور ناموفق وی در ناتینگهام، از احتمال جدایی وی از این تیم تا پایان فصل جاری خبرهایی را منتشر کرده بودند.
امید های فارست برای رسیدن به مرحله پلی آف پس از چهار شکست متوالی کمرنگ شده بود اما آنها این ناکامی را با پیروزی 3 بر صفر مقابل میدلزبور که با برد خارج از خانه شب گذشته همراه شد، جبران کردند.