علی پروین پیشکسوت فراموش‌نشدنی باشگاه پرسپولیس که همواره یکی از حامیان برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش بوده، معتقد است پرسپولیس در این فصل به راحتی قهرمانی را به دست می‌آورد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

او در این مورد گفت: «از اول فصل هر بار که مصاحبه کردم، گفتم این پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود. قهرمانی های پرسپولیس ربطی به محرومیت و جدایی بازیکنان ندارد. آنقدر تیم خوبی بسته شده و هواداران هم حمایت خوبی دارند که این تیم همین طور می تواند تا چند سال دیگر هم عنوان قهرمانی را تکرار کند. من همیشه به پرسپولیس و رسیدن به قهرمانی امیدوار بودم و فکر می کنم باید برانکو را برای کسب افتخارات بیشتر، حفظ کنند.»

پروین ادامه داد: «پرسپولیس همیشه باشگاه بزرگی بوده و هر کسی که در این تیم بازی کرده یا به مربیگری پرداخته، تلاش خودش را کرده تا به پرسپولیس خدمت کند. ما هم که سال ها در این تیم بودیم، در همان نیمه اول کار حریفان را تمام می‌کردیم و قهرمانی های زیادی آوردیم. پرسپولیس هر چه دارد از گذشته و پیشکسوتانش است اما خوشحالم که بازیکنان امروز هم می‌توانند این قدرت را در زمین نشان بدهند. این ها به خاطر حضور برانکو ایوانکوویچ است. ما هم تلاش می‌کنیم همیشه به او کمک کنیم؛ حالا یک وقتی با مشاوره و یک وقتی هم با حمایت. من کسی بودم که همیشه از برانکو و پرسپولیس حمایت کردم و حتی یک مصاحبه هم از من نمی بینید که در آن علیه پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها حرفی زده باشم.»

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور همچنین در مورد معادلات قهرمانی افزود: « تا اینجای کار که همه چیز به نفع پرسپولیس است. البته سپاهان تیم خوبی داشت اما این هفته ها خیلی امتیاز از دست داد. استقلال هم می توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. تراکتور که کلی هم ستاره جذب کرده بود، تا هفته های آخر، همه تیم ها را برد ولی سه باخت پشت سر هم آورد و کارش سخت شد. پدیده هم امثال با یحیی گل محمدی تیم خوب و قابل احترامی بود اما من از همان اول فصل هم گفته بودم این پرسپولیس قهرمان می‌شود و دیدید که همین هم شد. البته تا قطعی شدن قهرمانی، هنوز کمی کار باقی مانده و بچه ها نباید مغرور شوند چون کار زیادی برای انجام دادن در پیش دارند و باید با همین روند جلو بروند. الان موقع این نیست که بازیکنان دچار غرور شوند. انشالله با یک یا دو برد دیگر قهرمانی تثبیت می شود و هواداران شاد خواهند شد.»

از پروین در مورد اتفاقاتی که روی سکوهای ورزشگاه ها طی هفته های اخیر رخ داده نیز سوال پرسیدیم که این طور پاسخ داد: «من واقعاً از این شرایط ناراحتم. مردم می روند که فوتبال ببینند اما یک عده از افراد فقط برای سنگ انداختن و مسائل دیگر به ورزشگاه می روند. باید جلوی این افراد گرفته شود و جو بهتری را به ورزشگاه ها برگردانیم. بالاخره فوتبال متعلق به همه مردم است. انشالله با همت مسئولان و کمک همه هوادارانی که دل شان برای فوتبال می سوزد، دوباره ورزشگاه ها جایی شود که اگر یک نفر با فرزندش به استادیوم رفت، احساس آرامش و امنیت کند و از فوتبال لذت ببرد.»