هواداران تراکتورسازی ساعاتی پیش از شروع بازی به ورزشگاه رفتند.

پر شورهای تراکتورسازی مقابل گیت فروش بلیت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار با توجه به اهمیت آن برای هواداران دو تیم و همچنین شرایط دو تیم در جدول حساسیت زیادی دارد و همه انتظار یک بازی جذاب و نفسگیر و بدون درگیری و حادثه را دارند.

* قرار بود بلیت فروشی بازی از ساعت 12 آغاز شود، اما با این حال برخی از هواداران تراکتورسازی از حدود ساعت 10 صبح در مقابل ورزشگاه حضور یافته‌اند.

 

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۱_۱۱-۴۹-۴۹ (2)

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۱_۱۱-۴۹-۴۹ (3)

* طبق توافق مسئولان دو باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از بازی، بین 4 تا 5 هزار صندلی امروز در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده خواهد شد.

* شب گذشته اتوبوس حامل سرخپوشان در تبریز با وجود خروج بی حاشیه از فرودگاه تبریز و در سایه مراقبت شدید نیروهای پلیس و اسکورت های متعدد، با حمله یک راکب موتور سوار روبرو شد که یکی از سنگ ها به بدنه اتوبوس برخورد کرد و سنگ دیگر شیشه را شکست. بنابر اطلاعات دریافتی موتورسوار بلافاصله توسط پلیس بازداشت شد.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۳۰_۲۰-۵۶-۰۴

* برخی از هواداران پرسپولیس در هتل محل اقامت این تیم حاضر شدند و با برانکو و برخی از بازیکنان تیم‎شان عکس یادگاری گرفتند.

* تصاویری از ورود بازیکنان پرسپولیس به تبریز یک روز پیش از بازی:

D5arDMcWAAAJN-X.jpg large