نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه هواداران تراکتورسازی با هوشیاری نباید اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان غیر فوتبالی ندهند، گفت: امیدوارم هواداران در بازی امروز با نیروهای برقرارکننده نظم در ورزشگاه‌ همکاری مناسبی داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد اسماعیل سعیدی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به رقابت حساس امروز(چهارشنبه 11 اردیبهشت) پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز، عنوان کرد: مردم تبریز امروز باید هشیار باشند تا بدخواهان باشگاه تراکتورسازی با برهم زدن نظم و آرامش ورزشگاه نتوانند برای باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش مشکل ایجاد کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت حاکم شدن نظم و آرامش روی سکوهای ورزشگاه‌‎ها، افزود: هواداران تراکتورسازی همواره ثابت کرده‌اند اخلاق مدار بوده و از نظام و ارزش‌‎های آن دفاع کرده‌اند و نباید مجالی به سوء استفاده گران بدهند.

وی بیان کرد: نباید اجازه سوء استفاده به عناصر غیر فوتبالی و غیر ورزشی داد چرا که این تحرکات می‌تواند برای تراکتورسازی محرومیت‌هایی حتی در عرصه‌های بین المللی به دنبال داشته باشد و اینچنین رفتارهایی نه به نفع هواداران تراکتورسازی است نه به نفع فوتبال کشورمان.

درگیری هواداران تراکتور

خط هواداران تراکتورسازی از فرصت طلبان و سودجویان جدا است

سعیدی با تأکید بر اینکه خط هواداران تراکتورسازی از فرصت طلبان و سودجویان جدا است و خود هواداران در برابر این عناصر باید بایستند، ادامه داد: مردم تبریز هوشیارتر از این هستند که در دام اقدامات ضد فوتبالی عناصر سودجو بیفتند و امیدواریم امروز با نیروهای برقرارکننده نظم در ورزشگاه‌ همکاری مناسبی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده هفته‌های گذشته برای تیم تراکتورسازی، یادآور شد: این حواشی از طریق فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری است تا این تیم از حواشی به دور باشد./

پایان پیام