مثلث آنلاین: سرمربی پرسپولیس داور بازی با پاختاکور را عامل حذف تیمش می‌داند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ برخلاف فصل گذشته اینبار حذف تلخی را در مرحله گروهی تجربه کرد. این در حالی است که در این فصل از حیث داوری شرایط کاملا علیه تیم او به نظر می‌رسید. آنها کار را با دریافت گل آفساید برابر پاختاکور آغاز کردند و در ادامه مقابل السد نیز با گل آفساید شکست خوردند. در دیدار برابر پاختاکور در تاشکند هم داور کاملا علیه آنها بود و از پنالتی محرز روی مهدی ترابی به سادگی گذشت تا شکست و حذف زودهنگام سهم این تیم باشد.

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شد که انتقاد او متوجه عملکرد داوری بود: دیروز خبرنگارانی از ایران آمدند و درباره داوری از من پرسیدند که من خواستم آنها را آرام کنم اما الان چه باید بگویم؟ همه عملکرد داوری را دیدند.

وی درباره اینکه برخلاف فصل گذشته، اکنون حذف زودهنگامی را تجربه کرده‌اند گفت: من بعد از قرعه کشی هم گفتم در گروه سختی قرار گرفتیم. هر تیمی می توانست از این گروه صعود کند. وقتی هر 4 تیم برای صعود برنامه ریزی کردند جزییات می تواند تعیین کننده باشد. در این شرایط درباره داوری چه باید بگویم؟ در این شرایط مسائل خیلی جزیی هم می‌تواند تاثیر گذار باشد. 4 امتیاز داوران از ما گرفتند همان طور که در فینال آسیا داوری برای ما مشکل ساز بود.

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به سوالی درباره خستگی بازیکنانش و فشار بازی‌ها گفت: بله مشخصا این تعداد بازی‌ها روی اجرای یک تیم نه پرسپولیس بلکه هر تیمی اثر می‌گذارد. فشردگی بازی ها امروز در بازی بچه ها تاثیری نداشت چرا که خیلی خوب بازی کردند اما تلاش بچه ها به نتیجه نرسید چرا که به دنبال برد در این بازی بودیم.

سرمربی پرسپولیس پیش بینی کرد نمایندگان قطر و ازبکستان در نهایت از مرحله گروهی صعود کنند: السد تیم خیلی خوبی است و من فکر می‌کنم السد در کنار پاختاکور از این گروه صعود کنند.

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر با اشاره به ضرباتی که تیمش از داوری متحمل شد گفت: در بازی اول گل آفساید خوردیم. در بازی با السد هم گل در دقایق آخر دریافت کردیم اما الان در زمین حریف بازی کردیم و نمی توانیم 25 موقعیت ایجاد کنیم. داور یک پنالتی صد در صد ما را نگرفت. همه این صحنه را دیدند اما فقط داور ندید. حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می توانیم بگوییم. ما مقابل پاختاکور بازی کردیم و موقعیت به دست آوردیم اما گل نزدیم. بهترین بازیکن حریف دروازه بان این تیم بود.