مثلث آنلاین: رئال‌مادرید با 280 میلیون یورو به‌دنبال جذب مهاجم پاریسن‌ژرمن است. اگر این اتفاق رخ دهد، او گران‌ترین بازیکن تاریخ نام می‌گیرد. ام‌باپه فقط یکی از چند بازیکنی است که زیدان در تابستان برای جذب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وقتی پاریسن ژرمن برای خرید کیلیان ام‌باپه 150 میلیون پوند هزینه کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد این جوان فرانسوی آینده درخشانی نداشته باشد. یک سال بعد او با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شده بود و چهارگانه داخلی فرانسه را در تالار افتخاراتش قرار داده بود. با این حال امسال، اوضاع متفاوت است و کیلیان که در لیگ فرانسه به بن‌بست خورده است، شاید در تابستان پاریس را ترک کند.

به نقل از فرانس فوتبال، زیدان برای تقویت ترکیب شاگردانش در تابستان هزینه زیادی خواهد کرد. کهکشانی‌ها آماده‌اند تا 280 میلیون یورو برای جذب ام‌باپه هزینه کنند و این تنها بخشی از پولی است که در ادامه برای جذب پل پوگبا و ادن هازارد هم خرج خواهد شد. فرانس فوتبال مدعی شده ایسکو، بیل و بنزما هیچ جایی در ترکیب او ندارند و اگر شرایط فراهم شود، اندومبله و انگولو کانته هم به مادرید سفر خواهند کرد.