مسئولان باشگاه ذوب‌آهن قصد دارند محل دیدار این تیم و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که پیش از این ورزشگاه کربلا عراق اعلام شده بود را تغییر دهند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در پی حوادث و حواشی بازی شب گذشته تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الزوراء عراق احتمال تغییر مکان برگزاری بازی این تیم با النصر عربستان بالا گرفته و ممکن است محل این بازی به دبی منتقل شود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ورزشگاه کربلا را برای میزبانی مقابل تیم النصر معرفی کرده بود که در پی درگیری‌های شب گذشته هواداران الزوراء با این تیم و نبود امنیت کافی به دنبال تغییر محل میزبانی از النصر بوده و باشگاه ایرانیان دبی به عنوان محل جایگزین مدنظر مدیران ذوب‌آهن است.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، احتمال جابه‌جایی محل بازی با النصر را تایید کرده و اظهار داشت: در پایان بازی شب گذشته برخی حواشی به وجود آمد که باعث ایجاد احساس ناامنی برای بازی بعدی ما شده است. قرار بود که در همان ورزشگاه میزبان النصر باشیم اما یک‌سری مشکلات به وجود آمده است که ممکن است باعث شود نتوانیم امنیت خوبی را برای برگزاری بازی به وجود آوریم و این مساله در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه بررسی شده و احتمال جابه‌جایی محل میزبانی ما وجود دارد.

 

ی باشگاه ایرانیان دبی را به عنوان مقصد احتمالی ذوب‌آهن معرفی کرده و گفت: به احتمال زیاد به امارات رفته و باشگاه ایرانیان دبی که همیشه همکاری خوبی با ذوب‌آهن داشته است را به عنوان میزبان انتخاب کنیم.