مثلث آنلاین: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد اگر مهاجمان تیمش از فرصت‌ها استفاده می‌کردند الان شرایط این تیم خیلی بهتر بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، ماشین سازی امروز در حالی در تهران میهمان پرسپولیس است که می‌تواند نقش کلیدی در سرنوشت قهرمانی این فصل ایفا کند چرا که اگر از پرسپولیس امتیاز بگیرند هفته آخر لیگ را تبدیل به هفته پرهیجان خواهند کرد. پرسپولیس اگر بتواند روز شنبه ماشین سازی را در تهران شکست بدهد آن وقت می‌توان گفت تا حدودی قهرمانی این تیم قطعی شده است. اگر این برد با عدم نتیجه گیری سپاهان هم در این هفته همراه باشد آن وقت پرسپولیس یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها برای سومین دور پیاپی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. اما ماشین سازی محبوب ترین تیم برای مدعیان قهرمانی است. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی چشم و تمرکزشان به ماشین سازی و بازیکنانش است که‌امروز در آزادی از مدعی اصلی قهرمانی امتیاز بگیرد. ماشین سازی می‌تواند محبوب ترین تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

در همین ارتباط هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و صحبت هایی که درخصوص تیم آن‌ها برای این دیدار می‌شود و این‌که به خاطر سایر تیم‌ها خصوصا تراکتور بازی می‌کنند گفت: همه تیم‌ها در تمام بازی‌های انگیزه دارند به‌خصوص این‌که در ورزشگاه آزادی و برابر یک حریف پرطرفدار بازی کنند بنابراین، ما هم انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم و آماده این مسابقه هستیم. ما به خاطر خودمان بازی می‌کنیم نه تیم دیگری اما وقتی یک تیم را برای پیروزی تحریک کنید هیچ اتفاق بدی که نیست خیلی هم خوب و ورزشی است. در دنیا این اتفاق رخ می‌دهد و چیزی نیست که با نظر قانون گذار منافات داشته باشد. ما خودمان به بازیکنانمان پاداش می‌دهیم. ما تا الان پاداش تمام بردهایمان را داده‌ایم و حتی بعد از بازی با استقلال هم به تیم پاداش دادیم چون تیم ما مستحق برد بود.

نصیر زاده در ادامه با تشریح وضعیت تیمشان و آمادگی برای بازی گفت: ما از شرایط تیم راضی هستیم. ببینید زمانی مشکل فوتبال ایران کمبود مدافع بود و تیم‌ملی ما هم همیشه مشکل دفاعی داشت. بعد از آن مدتی است که ما با کمبود مهاجم ایرانی مواجه هستیم و تیم‌ها بیشتر به دنبال مهاجمان خارجی هستند. امسال مدافعین ما بیشترین تعداد گل را برای ما زدند و اگر مهاجمان ما از فرصت‌ها استفاده می‌کردند الان شرایط ما خیلی بهتر بود.

نصیرزاده درخصوص این‌که بالاخره پول شجاعیان را ازاستقلالیها گرفتند، یا نه گفت: هنوز 200 میلیون از پول شجاعیان باقی مانده است که استقلالی‌ها آن را پرداخت نکرده‌اند. البته قول داده‌اند ولی هنوز که پولی به دست ما نرسیده است.