مثلث آنلاین: افشین داوری گفت: اینکه گفته می شود چون شانسی در لیگ ملت ها ند اریم برای رفتن به آمریکا تلاش نمی‌کنیم صحت ندارد.

داوری: خواسته جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می‌کنم/تلاش نکردن برای ویزای آمریکا صحت ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم اهدای یادبودها به موزه المپیک و پارالمپیک در مورد اخذ ویزای آمریکا بیان کرد: ما درخواست داشتیم کسانی که قبلاً به آمریکا رفته‌اند احتیاج به مصاحبه مجدد نداشته باشند و همانطور که کمک کردیم تا تیم آمریکا به ایران بیاید و هزینه‌هایشان کمتر شد، آنها هم به ما کمک کنند چون بخواهیم به دبی برویم باید حدود 600 میلیون تومان هزینه کنیم. البته ما نوبت سفارت گرفته‌ایم و و پول‌ها را برای ویزا واریز کرده ایم .
او در مورد اینکه گفته می‌شود چون ایران در لیگ ملت‌ها شانسی ندارد برای گرفتن ویزا تلاش نمی‌کند تصریح کرد: صحت ندارد چون ملی پوشان به گفته سرمربی آمادگی خوبی دارند و نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند. شرایطمان خوب است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. ما المپیک را پیش رو داریم. فرض اول ما کسب سهمیه المپیک است و بیشتر تمرکزمان روی این برنامه است و البته امیدوارم لیگ ملت‌ها را هم با قدرت شروع کنیم.
داوری در مورد اینکه گفته می‌شود بین تیم بزرگسالان و جوانان بر سر دو بازیکن اختلاف است تاکید کرد: اختلاف نیست. در مجموع سالیان گذشته هم وضعیت همین بوده است. از راس اول برای ما مهم بزرگسالان است بعد جوانان و سپس نوجوانان. هیچ اختلافی نیست و کولاکوویچ ، عطایی و وکیلی نشست‌هایی را داشته اند . فعلاً هیچ صحبتی نمی‌شود کرد که دو بازیکن به کدام تیم می‌روند و باید نشست‌ها برگزار شود اما اختلافی نیست و توافق قطعی می‌شود.

او در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال نیز گفت: این طور نیست من اصرار داشته باشم چون نباید به جامعه‌ای تحمیل بشوم. اگر خواسته جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می‌کنم و طبق قوانین هم عمل می‌کنم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود خوش خبر بیشتر از وظایف سرپرستی فعالیت دارد، تاکید کرد: ما خودمان خواستیم ورود پیدا کند چون پیشینه خوبی در بین الملل دارد و برای تیم مفید است. او کاملاً همراه و همسو است و در مسیر حرکت ستاد است و هر تصمیمی در ستاد گرفته شود تابع انجام آن است. ما در والیبال یک فضای کاملاً آرام را داریم.
انتهای پیام