سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در دیدار برابر پرسپولیس خوش شانس هم بودیم که گل دوم را دریافت نکردیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی یک - یک امشب ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: جا دارد به بازیکنان تیم بابت تلاش زیادی که امروز داشتند خسته نباشید بگویم. تا دقیقه 83 بازی را خوب مدیریت کردند.

سرمربی ماشین سازی تبریز ادامه داد: درباره پنالتی قبل ازاینکه بازیکن من خطا کند مهاجم پرسپولیس خطا کرد. به تیم داوری خسته نباشید می گویم اما برایم عجیب است در بازی با نساجی همین آقای ناظمی داورمان بود. یک صحنه واضح تر از این را برای ما نگرفت.

وی در ادامه راجع به عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: امروز روز خوب پرسپولیس و همچنین دخسوس بود. پرسپولیس می توانست در طول بازی نتیجه را بگیرد و برنده هم شود اما این پنالتی واقعاً بد بود که به ضررمان شد. ما خوش شانس بودیم چرا که پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما مدافعان ما عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی ماشین سازی افزود: ما تیم مظلومی هستیم. چندبار پس از بازی در رختکن بروم و قیافه ناراحت بازیکنانم را به خاطر ناداوری ببینم. چرا باید این اتفاق برای ما بیافتد.

وی درباره عملکرد داوران در لیگ برتر اظهار داشت: تقصیر را در داور نمی بینم بلکه دپارتمان داوری و کمیته داوران مسئول است. چرا باید برای چنین دیدار حساسی اینچنین عمل کرد. ایراد از آنهاست نه جامعه زحمتکش داوری.

مهاجری درباره عملکرد بازیکنان خود اذعان داشت: مصدومیت مهاجم خارجی تیم سبب شد کمی عقب تر بازی کنیم اما از تمام آنها تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم در بازی آخر هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز تصریح کرد: من دنبال این هستم که از فوتبال لذت ببریم. چون نه شانس کسب سهمیه آسیا داریم و نه کاندیدای سقوط بودیم. بازی خودمان را می‌کردیم. در طول فصل هم خوب بودیم اما این چند بازی را به دلیل اینکه پخش مستقیم شد زیر ذره بین قرار گرفتیم. همیشه خوب بودیم. خیلی خوب بودیم. در بازی با سپاهان بیشتر از بقیه تیم‌ها آنها را تحت فشار قرار دادیم.