خبرنگار مطرح انگلیسی اعلام کرد شانس پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید کمرنگ شده است.

ادامه مذاکرات رئال مادرید و چلسی برای انتقال هازارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، ادن هازارد یکی از بازیکنان تاثیرگذار چلسی در فصل اخیر بوده که همواره از علاقه همکاری خود با زین الدین زیدان صحبت کرده است. به گفته رسانه‌های اسپانیایی طی یک ماه اخیر باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن با همتای انگلیسی خود وارد مذاکره شده و قرار بود او به زودی به کهکشانی‌ها منتقل شود اما مشکلی در مسیر مذاکرات آنها پیش آمده است.

مت لاو، خبرنگار مطرح انگلیسی می‌گوید رئال مادرید پس از فینال لیگ اروپا، پیشنهاد جدیدی برای ادن هازارد به چلسی ارائه خواهد کرد اما انتظار نمی‌رود باشگاه لندنی از خواسته خود کوتاه بیاید؛حتی اگر هازارد به قهرمانی اروپایی آبی ها کمک کند!

این خبرنگار همچنین اعلام کرد چلسی به رئال گفته قیمت ستاره‌ی بلژیکی اش 130 میلیون پوند به علاوه پاداش است درحالی که مادریدی ها به پرداخت رقمی بیش از 88 میلیون پوند بی میل هستند. هازارد قبلا نیز این را به چلسی گفته است که خواهان ترک استمفورد بریج به مقصد برنابئو می‌باشد حتی اگر سران باشگاه سعی کنند وی را به سال آخر قراردادش بکشانند اما محرومیت از پنجره‌ی نقل و انتقالات و مصدومیت بلند مدت هادسون اودوی مذاکرات را پیچیده کرده است.