کلودیو رانیری، سرمربی رم، بعد از ناکامی‌اش در کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای این باشگاه گفت رم را با احساس غرور ترک کرده و برای سرمربی بعدی باشگاه آرزوی موفقیت می‌کند.

رانیری: برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رم با هدایت کلودیو رانیری دیشب در خانه خود استادیو الیمپیکو به مصاف پارما رفت و در هفته پایانی سری آ با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. ولی این پیروزی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ کافی نبود و شاگردان رانیری با 66 امتیاز به عنوان تیم ششم سری آ به کار خود پایان دادند.

رانیری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من امشب احساسات زیبایی را تجربه کردم. ولی آنچه در تصویرها نشان داده شد اشک نبود که از چشمهای من جاری شده بود، آنها قطرات باران بود!".

رانیری: برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی رم در ادامه گفت:" فارغ از شوخی، امشب برای من خیلی پراحساس بود. به خصوص شنیدن تشویق‌های هواداران در شبی که ده‌روسی و من آخرین بازی‌مان را برای رم انجام می‌دادیم. فضایی که خداحافظی را برای ما سخت‌تر کرده بود".

کلودیو رانیری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نمی‌دانم آینده‌ام چه خواهد شد. من احساس می‌کنم یک مربی اروپایی هستم و به جایی می‌روم که پروژه جذابی داشته باشد. به جایی می‌روم که به تجربه من نیاز داشته باشد".

سرمربی رم در ادامه گفت:" برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت می‌کنم. من هوادار این باشگاه هستم و به همین خاطر برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر مهم این است که سرمربی بعدی کارش را خوب انجام بدهد و موفق بشود".