برنامه جذاب برانکو برای نقل و انتقالات ؛ زوج ویرانگر پرسپولیسی می شوند؟! قوچان نژاد و طارمی جایگزین علیپور و بودیمیر در پرسپولیس

اندیشه های آسیایی برانکو برای خط حمله پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پرسپولیس ؛ تصویری از دختر پرسپولیسی با گریم مردانه در جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه

برانکو در صورت جدایی علیپور و بودیمیر از پرسپولیس چه برنامه های برای خط حمله تیمش در تابستان خواهد داشت؟

با وجود انکه پرسپولیس توانست عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را به دست آورد و به نیمه نهایی جام حذفی هم راه پیدا کند اما خط حمله سرخ پوشان فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.با پایان رقابت های لیگ برتر فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز خواهد شد و تیم های لیگ برتری به دنبال تقویت خود در تابستان خواهند بود. پیش بینی می شد که پرسپولیس با توجه به سخنان برانکو فصل نقل و انتقالات آرامی را پشت سر گذارد اما از یک طرف مشکلات در پرداخت رقم قرراداد بازیکنان خارجی و از طرف دیگری هم چند پیشنهاد خوبی که ستاره های این تیم دارند باعث شده تا پرسپولیس هم در تابستان به دنبال گزینه های جدیدی باشد.

علی علیپور نسبت به فصل قبل و به ویژه در بازی های پایانی با افت محسوسی مواجه شد و از طرف دیگر هم بعید به نظر می رسد که بودیمیر برای فصل بعد هم در پرسپولیس بماند.

علیپور چند پیشنهاد خوب خارجی دارد و احتمال جدایی اش از سرخ پوشان بسیار محتمل است و در صورت جدایی این بازیکن سرخ پوشان باید به دنبال جذب مهاجم جدیدی برای فصل بعد باشند.

برانکو برای جایگزینی علیپور دست روی قوچان نژاد گذاشته است و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در زمستان هم مورد توجه سرخ پوشان بود اما او تصمیم گرفت که راهی لیگ استرالیا بشود تا برای سیدنی بازی کند.

از طرف دیگر برانکو مثل همیشه نظر مثبتی روی بازگشت طارمی به تیمش دارد. طارمی با پرسپولیس با وجود همه نوساناتی که داشت توانست دو فصل پیاپی عنوان آقای گلی را به دست آورد. قرارداد او با الغرافه به پایان رسیده و در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و مشکلی برای بازگشت به سرخ پوشان نخواهد داشت.

زوج قوچان نژاد و طارمی به همراه ترابی خط حمله پرسپولیس را از هر زمانی قوی تر خواهد کرد و اگر این انتقال ها صورت گیرد پرسپولیس در آخرین فصل حضور برانکو نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم این شانس را خواهد داشت که جام قهرمانی را بالای سر برد./ شفقنا