مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس از هر نظر تیم برتر میدان بود و قلعه‌نویی چون تیمش باخته است این حرف‌ها را می‌زند.

محرمی: قلعه‌نویی از کدام مهندسی حرف می‌زند؟!/ استانکو بهترین بود اما برانکو هم عالی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در یک بازی پرحاشیه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این برد از نظر من از قهرمانی هم شیرین‌تر بود و پرسپولیس بار دیگر نشان داد که از هر نظر شایسته قهرمانی‌های پی‌درپی در چند سال اخیر بوده است. اگر تیم پرسپولیس خوش‌شانس بود در این بازی با تعداد گل بیشتری بازی را می‌برد و فراموش نکنیم پیام نیازمند ستاره میدان بود و نشان داد در سال‌های آتی می‌تواند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های کشورمان باشد.

قلعه‌نویی خوش را گول نزند
وی در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که مدعی شده قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است، یادآور شد: نمی‌‌دانم امیر چرا این اظهارنظر را کرده است! او نباید خودش را گول بزند. پرسپولیس در این بازی از هر نظر تیم برتر میدان بود و تمام تصمیمات داور هم درست بود. گل سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و هر دو بازیکن سپاهان هم به درستی اخراج شدند. فقط نمی‌دانم آن پنالتی چطور برای سپاهان گرفته شد و اگر گل می‌شد باز هم امیر که احترام زیادی برایش قائلم از این صحبت‌ها می‌کرد یا نه. البته طبیعی است که امیر از باخت تیمش ناراحت باشد و آن حرف‌ها را بزند تا کمی آرام شود. به‌هرحال آنها خیلی تلاش کردند تا قهرمان جام حذفی شوند، اما باز متوجه شدند پرسپولیس تیم خیلی بهتری است.

پرسپولیس 4 سال بی‌رقیب بوده است
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس در 4 سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است، عنوان کرد: نمی‌توان بهترین بودن پرسپولیس را با مطرح کردن یکسری صحبت‌ها منکر شد. شما ببینید غیر از آن فصلی که به خاطر تفاضل گل نتوانستیم قهرمان شویم، بعد از آن تیمی نتوانست با پرسپولیس رقابت کند و این تیم دو فصل پی‌درپی چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان شد. این فصل هم اگر پرسپولیس یکی از چهار بازی آخرش را می‌برد قهرمانی‌اش مسجل می‌شد، اما بدشانسی آورد و امتیازات زیادی را از دست داد، با این حال رقبا نتوانستند به صدر برسند. امیر هم می‌توانست تیمش را قهرمان می‌کرد. وقتی آنها در زمین خود به استقلال باختند دیگر نباید قهرمانی پرسپولیس را مهندسی شده بدانند. مگر می‌شود در 3 سال با اقتدار قهرمان شد و بعد خیلی راحت بگویند مهندسی شده بود؟! این صحبت‌ها بعد از باخت مطرح شده است و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

استانکو بهترین بود اما برانکو هم عالی است
محرمی در پایان ضمن تمجید از برانکو، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس این روز‌ها خیلی از برانکو تمجید می‌کنند و او را بهترین مربی خارجی پرسپولیس می‌دانند، اما من ضمن تشکر از برانکو به خاطر موفقیت‌هایش اخیرش لازم می‌دانم یادی کنم از استانکو پابلوکوویچ. واقعاً روحش شاد. او در دو فصل متوالی پرسپولیس را قهرمانی لیگ کرد و مربی بود که باعث پیشرفت خیلی از بازیکنان از جمله خود من شد. او نه مربی دروازه‌بان‌ها کنارش بود و نه مربی بدنساز، بلکه همه تمرینات را خودش می‌داد و در کارش استاد بود. البته ناصر محمدخانی هم کمکش می‌کرد. می‌خواهم بگویم از نظر من استانکو بهترین مربی خارجی پرسپولیس بوده است، البته برانکو هم واقعاً کارش عالی است.

اصفهان| قلعه‌نویی: قانون برای یک تیم جوری دیگر است و نتایج مهندسی می‌شود/ پرسپولیسی‌ها مصونیت دارند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند