باشگاه تراکتورسازی در روزهای گذشته با گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم مذاکره کرده، اما نکته جالب این است که هر یک از این مذاکره‌ها را یکی از مدیران این باشگاه انجام داده‌اند.

چه کسی مسئول مذاکره در تراکتور سازیست ؟ گویاهر کسی در این باشگاه اجازه دارد با مربی مدنظرش مذاکره و حتی توافق کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، ماجرای انتخاب سرمربی تیم تراکتورسازی هر روز پیچیده‌تر می‌شود و تقریباً روزی نیست که نام یک گزینه جدید مطرح نشود. از علی دایی، جواد نکونام، افشین قطبی، برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی تا مربیان خارجی مانند عرفان بوز ترکیه‌ای و تونی اولیویرا پرتغالی تنها بخشی از نام‌های مطرحی هستند که از آنها به عنوان کاندیداهای نیمکت سرخپوشان تبریزی نام برده می‌شود. اما این گزینه‌ها را چه کسانی مطرح می‌کنند؟!

نکته جالب درباره باشگاه تراکتورسازی این است که تقریباً نمایندگان این باشگاه با تمام گزینه‌هایی که نام برده شد، مذاکره کرده‌اند! اتفاقی جالب که به وضوح نشان‌دهنده عدم انسجام یا عدم اختیار هیئت مدیره باشگاه در انتخاب سرمربی است.

تراکتورسازان که از چند هفته مانده به پایان فصل، قید ادامه همکاری با لیکنز را زده بودند، از همان زمان به دنبال جایگزینی مناسب برای این مربی بلژیکی بودند، اما در این بین اختلاف‌نظر بین اعضای هیئت مدیره برای انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی وجود داشت، اختلافی که باعث شد هر یک از اعضا به طور جداگانه دست به کار شوند و به همراه محمدرضا زنوزی که در آن روزها مشغول کارهای شخصی بود شروع به مذاکره با مربیان مدنظر کنند.

در این بین، علی دایی اولین نفری بود که بحث حضورش در تراکتورسازی به طور جدی مطرح شد، اما خیلی زود مذاکرات با او به دلایل مختلف به بن‌بست خورد. پس از این اتفاق یکی دیگر از مدیران باشگاه و نزدیکان زنوزی سراغ جواد نکونام رفت و حتی دو طرف تا آستانه عقد قرارداد در دفتر باشگاه در تهران هم پیش رفتند، اما به یکباره با مخالفت تعدادی از اعضای هیئت مدیره، نکونام هم قید حضور در تبریز را زد و سر از اهواز در آورد.

پس از حذف نام نکونام، این‌بار نوبت الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی رسید که سراغ افشین قطبی برود، مذاکره‌ای که خیلی زود به توافق ابتدایی رسید و الیاسی به قطبی اعلام کرد پس از معرفی صادقیان به عنوان مدیرعامل، قرارداد او رسماً امضا خواهد شد، اتفاقی که هرگز رخ نداد و این گزینه هم به مانند افراد دیگر با مخالفت زنوزی و نزدیکانش از لیست تراکتورسازان خط خورد.

سپس برانکو، مربی موفق این روزهای پرسپولیس، سنگ بزرگ زنوزی و اطرافیانش شد. خبر ملاقات زنوزی و برانکو خیلی زود درز پیدا کرد و ظاهراً خیلی زود هم پرونده آن بسته شد تا حالا نوبت به قلعه‌نویی برسد. مذاکره‌ای که احتمالاً آن هم تا چند روز آینده پرونده‌اش بسته خواهد شد.

در هر صورت همه‌ی این مذاکره‌ها در حالی اتفاق افتاده که تقریباً هر مذاکره را یک شخص متفاوت از اعضای هیئت مدیره یا نزدیکان زنوزی انجام داده است! مذاکراتی که به موازات آنها، زنوزی هم در دفتر خود در ترکیه در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی بوده است و حتی شنیده می‌شود مالک تراکتورسازان با یک گزینه به توافق هم رسیده و قرار است سرمربی خارجی تبریزی‌ها تا دو یا سه روز آینده به طور رسمی معرفی شود.

به‌هرحال چیزی که مشخص است روند مذاکرات باشگاه تبریزی به هیچ وجه مسیر مشخصی را طی نمی‌کند و هر کسی در این باشگاه اجازه دارد با مربی مدنظرش مذاکره و حتی توافق کند! اصلاً شاید همین مسئله دلیل اصلی به درازا کشیدن انتخاب سرمربی جدید در این تیم باشد و باید دید در نهایت زنوزی چه تصمیمی برای پایان دادن به این آشفتگی باشگاهش خواهد گرفت.

مشکل جدید برای سه بازیکن تراکتوری ذوب‌آهن؛ باید به پادگان بروید!