کارشناس فوتبال گفت: تعویض سه کاپیتان تیم ملی در بازی با کره جنوبی زنگ خطری برای تیم ملی بود.

چراغپور: ویلموتس با سن بازیکنان کار دارد/ وجود دو مهاجم بازی را هجومی کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جلال چراغپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی یک بر یک ایران مقابل کره جنوبی در دیداری دوستانه اظهار داشت: متاسفانه من به دلیل جلسه‌ای که داشتم فقط دقایقی از این مسابقه را دیدم و در بازی قبلی مقابل سوریه هم اعلام شد که این تیم با بازیکنان اصلی خود به ایران نیامده و این خبر من را از اشتیاق دیدن بازی تیم ملی با سوریه انداخت!

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه دو بازی دوستانه تیم ملی با سوریه و کره جنوبی بیشتر از همه برای شناخت خود ویلموتس از تیم ملی و بازیکنانی بود که در اختیار داشت وگرنه انجام دو مسابقه دوستانه در کمتر از یک هفته دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد زیرا تیم ملی در حال حاضر مسابقه رسمی ندارد. او می‌خواست بداند در تیم ملی چه بازیکنانی را در اختیار دارد و چه کمبودهایی دارد. در این مسابقات تعویض‌های زیادی هم انجام داد و مسعود شجاعی را برای یک دقیقه و 30 ثانیه به میدان فرستاد، عزت‌الهی را هم در ترکیب قرار داد و سایر بازیکنان را هم ارزیابی کرد.

چراغپور در مورد اینکه می‌گویند ویلموتس بازی هجومی را در دستور کار تیم ملی قرار داده گفت: وقتی دو مهاجم در خط حمله تیم ملی قرار می‌دهید و توپ برای آنها فرستاده می‌شود مشخص است که چنین چیزی بگویند اما هنوز برای ارزیابی سرمربی تیم ملی زود است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تعویض سه کاپیتان در بازی با کره جنوبی زنگ خطری برای تیم ملی ایران بود.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه ویلموتس بعد از پیروزی مقابل سوریه گفته بود که سن و سال بازیکنان برایش ملاک انتخاب نیست اظهار داشت: اتفاقا ویلموتس به تنها چیزی که کار دارد سن و سال بازیکنان است! وقتی فردی می‌گوید به موضوعی بی‌توجه است دقیقا روی آن تمرکز دارد. بخصوص اینکه تیم ملی خود را برای مسابقات جام جهانی آینده آماده می کند و تا مسابقات مقدماتی آینده چند بازیکن دیگر هم وارد دایره قرمز سن و سال می‌شوند و به همین دلیل سرمربی بلژیکی دقیقا با سن و سال بازیکنان کار دارد.

انتهای پیام/