استراماچونی سرمربی جدید استقلال به نسلی از مربیان فوتبال ایتالیا تعلق دارد که تیمهایشان فوتبال تهاجمی تری را نسبت به مربیان سنتی این کشور بازی می کرد.

مزدک میرزایی: استراماچونی جوان و تفکر هجومی است اما مشکل استقلال نحوه مدیریت باشگاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش" ورزش سه" سرانجام آندره استراماچونی مربی سابق اینترمیلان با استقلال به توافق رسید و آبی های تهران لیگ 2019 را با این مربی جوان ایتالیایی آغاز خواهند کرد. در همین رابطه با مزدک میرزایی گزارشگر مطرح فوتبال ایران صحبت کرده و نظرش را درباره استراماچونی جویا شدیم. میرزایی که شناخت خوبی از فوتبال ایتالیا دارد درباره این مربی گفت:« من هم شناختم در حد بازی هایی است که از تیم هایش دیده ام. او زمانی که مربی اینتر شد خیلی بحث این بود که پذیرش این پست برایش زود بوده و یک جورایی مهره سوزی شد.»


او درباره سبک بازی تیم های استراماچونی گفت:« سبکی که او در اینتر داشت نسبتا تهاجمی بود. او به نسلی از مربیان فوتبال ایتالیا تعلق دارد که فوتبال تهاجمی تری نسبت به مربیان سنتی این کشور با تیمهایشان ارائه می دهند. اما اینتر در زمان او تیمی از هم گسیخته بود و بعضی از بازیکنان از او حرف شنوی نداشتند. در مجموع نتوانست اینتر را جمع و جور کند. »


میرزایی درباره حضور او در استقلال هم گفت:« به نظر من انتخاب خوبی است چرا که هم جوان است و توانایی های بیشتری نسبت به گزینه های دیگری که مطرح شدند می تواند داشته باشد اما مشکل وضعیت استقلال است. شرایط مدیریت این تیم در حال حاضر واقعا نامفهوم است ؛ معلوم نیست چه کسی بازیکن می گیرد و با چه هدفی این کار انجام می شود. اگر شرایط برای استراماچونی فراهم شود می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.»


گزارشگر مطرح فوتبال ایران در پایان درباره اینکه چرا اینروزها نسبت به قبل خیلی کم گزارش می کند گفت:« فعلا که شرایط اینجوری است و گزارش کمتری انجام می دهم. مشکلی نیست هر زمان که نوبتم برسد گزارش می کنم.»