مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان به مرزی از خودباوری رسیدند و نسبت به گذشته هماهنگ تر هستند.

اکبری: اصلا کار راحتی برابر لهستان نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی قاطعانه ایران برابر کانادا در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: من هم به نوبه خودم این برد را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم. جا دارد تشکر ویژه ای هم از مردم ارومیه داشته باشیم که میزبان این مسابقات هستند و به حمایت از تیم ملی می پردازند. امروز هم بازی سختی داشتیم و هم خوب بازی کردیم. امروز بچه ها روز خیلی خوبی را به ویژه در سرویس پشت سر گذاشتند.


وی افزود: نقاط برتری ما نسبت به کانادا امروز در سرویس، دریافت و حمله بود. امیدوارم این شرایط را در بازی های بعدی هم داشته باشیم. خدا را شکر بچه ها به مرزی از خودباوری رسیدند و نسبت به گذشته هماهنگ تر هستند. ما باتجربه بیشتری بازی های بین المللی را پشت سر می گذاریم.


مربی تیم ملی والیبال درباره بازی فردا با لهستان و اینکه برخی از بازیکنان اصلی این تیم در ارومیه نیستند، گفت: اصلا اینطور نیست که کار ما راحت باشد چون لهستان بازیکنان خیلی زیادی دارد. دست مربی این تیم باز است و آنها خیلی راحت و بدون استرس بازی می کنند. لهستان یک تیم جنگنده است. چیزی که ما از قبل روی کاغذ برای خودمان آوردیم، این بود که سخت ترین بازی های ما در همین هفته است. انشالله بتوانیم 2 بازی بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.


اکبری در پایان درباره میزبانی ارومیه بیان داشت: ارومیه یکی از شهرهای والیبال خیز ایران است. به نوبه خودم از هواداران تشکر می کنم که تیم ملی را تنها نگذاشتند و با جان و دل بازیکنان را تشویق کردند.