پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فدراسیون فوتبال هزینه رفت و آمد لژیونرها برای حضور در اردوی تیم ملی را متقبل شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دو بازی علیرضا جهانبخش برای تیم ملی ایران مقابل سوریه و کره جنوبی 231 میلیون تومان هزینه در برداشته است.علیرضا جهابنخش برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس را به مقصد قطر ترک کرد و از این کشور خود را به سایر بازیکنان تیم ملی رساند. این بازیکن سپس در ترکیب تیم ملی مقابل سوریه بازی کرد و در پیروزی 5 گله زننده گل اول بازی شد. پس از این مسابقه تیم ملی از تهران راهی سئول کره جنوبی شد تا دومین دیدار دوستانه و دومین حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی هم انجام شود؛ دیداری که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پس از این مسابقه بازیکنان تیم ملی یک روز در کره جنوبی باقی ماندند و سپس به تهران بازگشتند. علیرضا جهانبخش اما که گران ترین بازیکن باشگاه برایتون به شمار می رود و پس از دیدار برابر سوریه هم با سایت رسمی باشگاه برایتون مصاحبه ای مفصل انجام داده بود، بلافاصله تهران را به مقصد قطر و سپس انگلیس ترک کرد تا آماده شروع فصل جدید لیگ جزیره شود؛ فصلی که برای او حتی پراهمیت تر از فصل اول هم خواهد بود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون که این روزها دغدغه های مالی فراوانی در سازمان خود دارد و به همین دلیل هم در تیم امید از گزینه داخلی استفاده کرده است، در اظهارنظری جالب هزینه رفت و برگشت جهابنخش را برای حضور در دو دیدار تیم ملی 231 میلیون تومان اعلام کرده است؛ سفرهایی که به احتمال فراوان با بالاترین کیفیت بوده و البته هزینه سفر به کره جنوبی را باید از آن فاکتور گرفت، چرا که با همکاری فدراسیون فوتبال کره جنوبی انجام شده است.

با این وصف حالا فدراسیون فوتبال  با دغدغه جدیدی مواجه شده و آن هم هزینه های سفر بازیکنان لژیونر تیم است؛ بازیکنانی نظیر عزت اللهی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و سایر لژیونرها که پایین آمدن ارزش ریال در مقابل دلار باعث شده رفت و آمد آنها برای اردوهای تیم ملی یک دغدغه جدید برای فدراسیون نشین ها شکل دهد.