از صبح امروز صدها نفر از هواداران والیبال در مقابل مجموعه ورزشی 6هزار نفری غدیر ارومیه به صف ایستانده‌اند تا در سالن غوغایی دیگر برپا کنند.

 صف طولانی برای ورود به سالن والیبال در ارومیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آخرین بازی‌های هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان 2019 با بازی تیم لهستان با کانادا ساعت 15:30 و روسیه با ایران ساعت 18:30 عصر امروز یکشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

این رویداد ورزشی در روزهای اخیر به خصوص در دو روز گذشته حال و هوای متفاوتی به ارومیه بخشیده است، مردم این دیار که والیبال در رگ و خونشان ریشه دوانده ساعت‌ها پشت درب‌های سالن شش هزار نفری ارومیه آماده تماشای بازی پایانی هفته سوم والیبال لیگ ملت‌های دنیا هستند.

سالن غدیر ارومیه آماده غوغایی دیگر

حال و هوای شهر ماه‌هاست رنگ و بوی والیبال به خود گرفته، نصب ده‌ها المان ورزشی والیبال، تندیس‌های پیشکسوتان والیبال، رنگ آمیزی و زیباسازی فضای شهر رنگ وبوی نشاط و شور ورزشی به شهر بخشیده است چرا که این شهر از یک سو برای نخستین بار تعدادی از این رقابت‌های مهم بین‌المللی را میزبانی می‌کند و از سوی دیگر مردم علاقه‌مند این شهر به رشته والیبال با حساسیت بالا درخشش بازیکنان ملی پوش ارومیه‌ای را دنبال می‌کنند.

شور والیبال در ارومیه به اوج رسید/ صف طولانی برای ورود به سالن

موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.

طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی کرد و نشان داد که ارومیه پایتخت والیبال دنیا است.

در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت های دنیا تیم ملی ایران به مصاف روسیه می‌رود همه چیز مهیا شده است نیروهای امنیتی، پزشکان، هواداران، رسانه‌ها و مسؤولان تا ساعتی دیگر آماده نمایش قدرت و بازی زیبای تیم ملی ایران خواهند بود از ساعت‌ها قبل محدودیت‌های ترافیکی به سمت سالن بازی‌ها اعمال شده است.

با وجود اعمال محدودیت‌های ترافیکی بیشتر از هواداران مسیر سالن را در گرما با پای پیاده طی کرده اند بانوان نیز با شور وصف نشدنی در حال راهی شدن به سمت سالن شش هزار نفری ارومیه هستند.

با وجود چند ساعت مانده به بازی حساس ایران و روسیه صدها نفر ازتماشاگران پرشور ارومیه ای با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان در زیر نورخورشید و گرمای هوا منتظر باز شدن درب‌های سالن الغدیر ارومیه هستند تا دوبارره غوغایی دیگر در سالن الغدیر ارومیه برپا کنند.

به گزارش فارس، تا دقایقی دیگر تیم ملی والیبال کانادا و لهستان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و تیم ملی کشورمان ساعت 18:30 با روسیه در سالن 6هزار نفری الغدیر ارومیه روبرو خواهند شد.