سرمربی و دروازه بان تیم فوتبال پدیده امروز و ساعتی بعد از رسیدن به مشهد در اولین تمرین فصل جدید این تیم حضور پیدا کردند.

یحیی و پرسپولیس تمام شد/ استارت پدیده با رحمتی و گل محمدی + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش" ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده که مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته امروز ازتهران به مشهد رفت و دقایقی قبل اولین تمرین پدیده را برای فصل آینده آغاز کرد. یحیی با یک کلاه و کفش و کیف سرخ رنگ در زمین تمرین حاضر شد، هرچند لباس تیم پدیده هم به قرمز بی رنگ نیست اما شاید رنگ کلاه و کفش یحیی بیشتر نشان از حال و هوای درونش و تمایلاتش داشته باشد.

اما بعد از گل محمدی دیگر چهره مطرح حاضر در اولین تمرین پدیده برای فصل جدید سیدمهدی رحمتی بود. او که خرید بزرگ پدیده در بازار نقل و انتقالات بوده است امسال و در پایان لیگ هجدهم در یک انتقال پر سرو صدا از استقلال به پدیده پیوست. رحمتی نیز در اولین تمرین پدیده با لباس های سراسر سفید حاضر شد تا اولین جلسه تمرینی اش را با تیم پدیده شروع کند.


نکته جالب درباره مساله حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس اینکه گفته می شد یحیی امروز با حمیداوی مدیرعامل پدیده جلسه ای برگزار خواهد کرد اما سرآسیابی سرپرست پدیده در حاشیه تمرین این تیم گفت که چنین جلسه ای قرار نیست برگزار شود. البته که گفته می شود سرپرست پدیده در حال حاضر در ایران حضور ندارد. با این وجود سرپرست پدیده باردیگر به خبرنگاران گفت که هیچ بندی برای فسخ قرارداد گل محمدی وجود ندارد. او همچنین در پاسخ کسانی که از او در این باره پرسیدند که آیا گل محمدی به خاطر جلسه اش با پرسپولیسی ها یک روز دیر به مشهد آمد هم گفت که از ابتدا هم قرار بود گل محمدی روز اول تیر به مشهد برود.

یحیی گل محمدی می گوید قصه او و پرسپولیس به پایان رسیده است.

همچنین یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین تیم پدیده اعلام کرد: قصه او و پرسپولیس به پایان رسیده و اگر این چنین نبود، او اکنون در تمرین پدیده حضور نداشت.

گل محمدی در ابتدای صحبت هایش گفت: خوشحالیم که دوباره در خدمت تیم شهر خودرو هستیم و باعث افتخار است که در این شهر هستم. خب درخواستی از طرف باشگاه پرسپولیس مطرح شد و صحبت هایی انجام شد اما در نهایت باشگاه باید تصمیم می گرفتند که موافقت نکردند.

وی افزود: اگر قصه من و پرسپولیس تمام نشده بود که اینجا حضور نداشتم و از امروز شروع می کنیم برای یک فصل بهتر از سال قبل.

او درباره نقل و انتقالات گفت: دو سه بازیکن گرفتیم و هنوز نقل و انتقالات برای ما تمام نشده و فکر می کنم دو سه بازیکن دیگر هم بخریم.

عکس: احمد هادی