مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به وضعیت بازیکنان سرباز تیمش گلایه کرد.

انتقاد آذری از وضعیت 3 بازیکن سرباز ذوب‌آهن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی که سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن تاکنون در چند نوبت اعلام کرده سه بازیکن سرباز این تیم یعنی احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور برای فصل جدید باید به تیم خود بازگردند اما باشگاه تراکتور مدعی است که این 3 بازیکن هنوز خدمت سربازیشان تمام نشده و به همین دلیل حداقل تا نیم‌فصل اول بازیکن این تیم به شمار می‌روند و از همین سو سعید آذری بارها اعتراض خود نسبت به باشگاه تراکتور را اعلام کرده و حتی مدعی شده از این باشگاه شکایت می‌کنند.

آذری امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از وضعیت موجود گله کرد و نوشت: عربستانی‌ها تلاش دارند تا تمامی برگ‌های برنده تیم‌های ایرانی را در لیگ جاری و آتی قهرمانان آسیا از ایرانی‌ها بگیرند، البته این نشانه هوش و ذکاوت آن‌هاست ولی تمجید از این است که ما با دستان توانمند خودمان در ایران نه تنها کمکی به توانمند‌سازی تنها نماینده ایرانی باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا یعنی ذوب‌آهن ایران نمی‌کنیم بلکه تلاشمان این است با عدم همکاری و آزاد‌سازی 3 بازیکن کلیدی ذوب‌آهن، یک شیر بی‌یال و دندان را به مصاف الاتحاد بفرستیم!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه نوشته است: این است تفاوت دیدگاه عربستان و ما، آن‌ها در پی تقویت تیم‌ها و نمایندگان خودشان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و ما به فکر خودمان؛ بازیکنانمان را می‌خواهیم، پای حیثیت در میان است، پای آبرو، چیزی که برایش هشت سال جنگیدیم، فهمش زیاد سخت نیست، جنگ ناموسی در میدان فوتبال است، بین ایران و عربستان.

وی در پایان نیز این‌چنین بیان داشته است: وقت تنگ است عزیزان، حمایت نمی‌کنید، ما تکه تکه نکنید، پاسخش را باید بعدا به هواداران فوتبال بدهید، توانش را دارید؟ برانکو را مفت و مسلم به آن‌ها هدیه دادیم، فرصت‌های دیگر را ندهیم.

انتهای پیام/63090/ر20/