کالدرون یا لمونیس؛ اختلاف پانصد هزاردلاری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسانه‌های یونانی مدعی شدند گابریل کالدرون آرژانتینی و تاکیس لمونیس یونانی شانس‌های اصلی احراز پست سرمربیگری پرسپولیس هستند.

به گزارش مشرق، پس از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد جانشین  برانکو ایوانکوویچ  در پرسپولیس ،  گابریل کالدرون  آرژانتینی باشد، کسی که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون الاتحاد عربستان، الهلال عربستان، بنی یاس امارات، رئال بتیس اسپانیا، الوصل امارات، قطر اس‌سی و تیم‌های ملی فوتبال عربستان، عمان و بحرین را در کارنامه‌اش دارد.

با این حال سایت «اسپورت ۲۴» یونان خبر داد شانس  تاکیس لمونیس  یونانی برای احراز پست سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس افزایش یافته است، چون گابریل کالدرون درخواست دستمزد یک میلیون دلاری از مدیران این باشگاه ایرانی کرده است، این در حالی است که دستمزد درخواستی لمونیس در مذاکرات با مدیران باشگاه پرسپولیس ۵۰۰ هزار دلار بود.

طبق این گزارش، لمونیس که اخیراً در شهر استانبول با مدیران باشگاه پرسپولیس دیدار و مذاکره کرد، ابتدا شانس چهارم در لیست ۶ نفره کاندیداهای مدنظر سرمربیگری این تیم ایرانی بود، اما حالا او در این لیست بالا آمده و شانس دوم سرمربیگری سرخپوشان تهرانی بعد از کالدرون است. ‌

همچنین شبکه رادیویی «اف‌ام وُیس» یونان خبر داد باشگاه پرسپولیس به تاکیس لمونیس پیشنهادی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار داده است، این در حالی است که این باشگاه به والتر زنگا و دیگر کاندیداهای مدنظرش پیشنهادی به ارزش ۶۵۰ هزار یورو - حدود ۷۴۰ هزار دلار - ارائه کرده است.