ویلیام تسیو مدافع میانی تیم ملی کلمبیا فاش کرد به‌خاطر نقشی که در حذف تیم کشورش از کوپاآمه‌ریکا داشته به مرگ تهدید شده است.

شاگرد کارلوس کی‌روش تهدید به مرگ شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، کلمبیا که هر سه بازی خود در مرحله گروهی را برده بود، در یک‌چهارم‌نهایی برابر شیلی قرار گرفت و بعد از تساوی بدون گل، کار به ضربات پنالتی کشید.

یری مینا، مدافع میانی کلمبیا که سابقه بازی در پالمیراس را دارد، در ورزشگاه کورینتیانس در سائوپائولو در جریان بازی از سوی هواداران هو می‌شد اما خیلی خوب به این رفتار پاسخ داد و پنالتی چهارم تیمش را گل کرد، بعد هم خوشحالی کرد و حتی ساق‌بندش را بوسید.

بعد نوبت به بازیکنی رسید که در پنج‌بار آخری که کار شیلی به ضربات پنالتی کشیده بود، ضربه‌اش را گل کرد. چارلس آرانگویس کار خودش را کرد تا بازی 4 بر 4 مساوی شود. فشار زیادی روی تسیو بود و او ضربه‌اش را بیرون زد تا الکسیس سانچس با زدن گل حکم صعود مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی را صادر کند.

بعد از آن لحظه دردناک همه‌چیز برای تسیو به‌هم ریخته. ابتدا همسرش، دانیلا مخیا در اینستاگرام گفت تهدید شده و بعد ستاره کلاب لئون در گفت‌و‌گو با رادیو و روزنامه‌های کلمبیایی از این موضوع خبر داد: «بله، درست است. همسرم را تهدید کردند و او آن را منتشر کرد. من را هم تهدید کردند اما من چیزی منتشر نکردم.» پدر او هم گفت: «فقط می‌توانیم دعا کنیم. باید متوجه شوند این فقط فوتبال است که گاهی می‌بری و گاهی می‌بازی.»

اما این حرف‌ها بعید است کسانی که پشت پرده هستند را آرام کند که یکی از آنها با اشاره به قتل سال 1994 نوشت: «امیدوارم همان اتفاقی که برای آندرس اسکوبار رخ داد، برای او هم بیفتد.»

گل به خودی اسکوبار در باخت 2 بر یک مقابل آمریکای میزبان جام‌جهانی باعث حذف کلمبیا شد و این مدافع که ستاره تیم باشگاهی‌اش، اتلتیکو ناسیونال بود، پنج روز بعد به گلوله بسته شد. سال گذشته هم کارلوس سانچس به‌خاطر آنکه در دقیقه سوم نخستین بازی کلمبیا در جام‌جهانی 2018 اخراج شده بود، مورد تهدید قرار گرفت بعد هم نوبت به ماتئوس اوریبه و کارلوس باکا رسید که پنالتی‌شان برابر انگلیس در دور دوم را خراب کردند.