قطعا نام مصطفی دنیزلی را می توان در رده بهترین مربیان خارجی دانست که وارد فوتبال ایران شده است. او را این روزها با چهره جدیدی در تبریز می بینیم.

دنیزلی مدل 2019 ؛ از کل کل و خنده تا تمرینات سفت و سخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نام آشنای ترک ها را این روزها برای چهارمین بار در ایران می بینیم. مصطفی دنیزلی که برای اولین بار با پاسی ها به توافق رسید و تیم قهرمان آن دوره را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرد. هر چند وی نتوانست با این تیم به کامیابی برسد اما هرگز به عنوان یک مربی شکست خورده تهران را ترک کرد.


او برای دومین و سومین بار نیز برای نشستن روی نیمکت پرسپولیسی ها پا به تهران گذاشت و هر چند نتوانست با این تیم عنوانی قهرمانی به دست بیاورد اما بازی های تماشاگرپسند و تهاجمی پرسپولیسی ها در آن دو دوره و البته موفقیت در دربی هایی که همراه با آقامصطفی بود باعث شد تا هواداران پرسپولیس نیز همیشه این مربی را یکی از بهترین های تیم خود بمانند.


حالا برای چهارمین بار باز هم آقامصطفی را در ایران می بینیم و در این باره اگر بگوییم او مجهز به آخرین متدهای رفتاری پا به تبریز گذاشته و همان طور در تصاویر می بینیم در صورتی که لازم بداند با بازیکنانش فضایی مفرح بیافریند این کار را می کند و در صورتی که بخواهد روند طاقت فرسای تمرینی خود را به راه بیندازد نیز اقدام به این کار خواهد کرد و بدین ترتیب می توان عنوان کرد که جدیدترین دوره حضور مصطفی پاشا در ایران را به مانند دوره های قبلی با رفتاری کاملا حساب شده در مواجهه به شاگردانش دانست.


جناب دنیزلی این روزها اگر لازم ببیند کاورهای رنگی بازیکنان را بین آنها تقسیم می کند یا در جایی دیگر به جمع بازیکنانش در کل کل ابتدای تمرین بپیوندد و جریمه بازیکن خاطی را با حرکت خود مضاعف کند.

آقامصطفی با مد روز در چهارمین حضور در ایران

آقامصطفی با مد روز در چهارمین حضور در ایران

آقامصطفی با مد روز در چهارمین حضور در ایران