پرسپولیس جاه طلبی‌های خودش را دارد؛ هدف قهرمانی مجدد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، گابریل کالدرون در حاشیه دیدارش با علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: کاملا به بازی‌های شهر آورد آشنایی دارم و می‌دانم برد در این بازی چقدر برای هواداران لذت بخش است و مطمئنا برنده شدن در شهر آورد تهران مقابل استقلال مزه دیگری دارد.

وی گفت: نخستین موضوعی که در پرسپولیس فهمیدم این است که این تیم ریشه دار و با خانواده است و باتوجه به اینکه من در فینال جام جهانی بازی کرده ام به این شرایط واقف هستم و روحیه خانوادگی را در پرسپولیس احساس می‌کنم.

کالدرون درباره استفاده از بازیکنان جوان هم افزود: فلسفه کاری من استفاده از جوانان باانگیزه است و در آرژانتین هم شرایط همین گونه است اولین باری که فوتبال بازی کردم 16 ساله بودم و دوست دارم از بازیکنان جوان در تیمم استفاده کنم، زیرا معتقدم جوانان می‌توانند بسیار به تیم کمک کنند.

وی درباره فلسفه حضورش در پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است، زیرا من جاه طلبی‌های مثبتی دارم و احترام زیادی هم برای رقبا قائل هستم، اما در فوتبال هیچ تیمی از پیش برنده نیست. برای همین اینجا هستم، چون پرسپولیس جاه طلبی‌های خودش را دارد و در تمرینات تلاش می‌کنیم که در بازی‌ها برنده شویم.