ماتایس دی لیخت مدافع آژاکس، به سرمربی یوونتوس اطمینان خاطر داده است که به باشگاهی غیر از یووه نخواهد رفت.

 دی لیخت به ساری قول داد؛ فقط یوونتوس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد چند روز پیش انتقال ماتایس دی لیخت به یوونتوس قطعی شود، این اتفاق رخ نداد تا شایعاتی مبنی بر تلاش لحظه آخری بارسا برای جذب این مدافع قوت بگیرد. دو روز پیش جورپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوالی در مورد دی لیخت گفت که از مدت ها قبل می داند او راهی چه تیمی خواهد شد تا ابهامات بیشتر شود.

اطمینان دی لیخت به ساری برای پیوستن به یووه

در ایتالیا معتقد بودند که بارسلونا توانسته دی لیخت را متقاعد کند و یوونتوس شانس اندکی برای جذب او دارد ولی امروز توتو اسپورت و نیز دو رسانه معتبر دیگر ایتالیایی یعنی گاتزتا و کوریره دلو اسپورت گزارش دادند که دی لیخت در تماس با مائوریتزیو ساری سرمربی یووه، به وی اطمینان داده است که به یوونتوس ملحق خواهد شد و حتی در مورد ایده های تاکتیکی این مربی باهم صحبت کرده اند.

ستاره آژاکس ماه گذشته به بارسا نزدیک تر از دیگر تیم ها بود و سپس پی اس جی مذاکراتی مثبت با وی داشت و حتی ادعا شد که نامزد و مادر او در پاریس به دنبال خانه هستند ولی در نهایت رابطه خوب مینو رایولا(ایحنت دی لیخت) با یوونتوس و نیز صحبت های رونالدو با این بازیکن باعث چرخش 180 درجه ای او شد تا او حالا نزدیک تر از همیشه به بیانکونری باشد.

اطمینان دی لیخت به ساری برای پیوستن به یووه