سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کرده در اعتراض به رفتار آمریکایی‌ها در فرودگاه شیکاگو به این کشور سفر نمی‌کند!

واکنش فدراسیون والیبال به اتفاقات فرودگاه شیکاگو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در حالی روز گذشته بعد از یک سفر طولانی مدت وارد خاک آمریکا شد که اعضای این تیم حدود 4 ساعت در فرودگاه شیکاگو معطل شدند.

این اتفاق که در سال های گذشته نیز رخ داده بود، با اعتراض فدراسیون ایران همراه شده و دبیر فدراسیون گفته در نامه ای به فدراسیون جهانی، ایران خواستار توضیح شده است.

علی فتاحی، دبیر فدراسیون والیبال در این باره به ایسنا گفت: «با توجه به اینکه کاروان ایران وزرشی بود و نامه‌نگاری و هماهنگی‌های لازم هم انجام شده بود در نتیجه طولانی شدن پروسه کاری بازیکنانمان قابل قبول نبود. به همین دلیل فدراسیون والیبال در این مورد ابزار نگرانی کرد و روز گذشته با حضور آقای داوری و سایر اعضا جلسه‌ای تشکیل دادیم. در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که پاسخ معطل شدن تیم را با ارسال یک ایمیل و نامه صریح و سرگشاده به آقای آری گراسا و فدراسیون جهانی والیبال بدهیم. این ایمیل ارسال شد و خواستار پاسخ شدیم.»


نکته جالب اینجاست که طبق اعلام دبیر فدراسیون والیبال، افشین داوری هم در اعتراض به رفتار آمریکایی‌ها از این سفر انصراف داده است! این در حالی است که در روزهای اخیر سفر سرپرست فدراسیون به آمریکا به حواشی زیادی مواجه شده بود.