امروز مراسم معارفه ژوائو فلیکس در اتلتیکو برگزار شد و او در نشست خبری خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

مرا با کریستین رونالدو مقایسه نکنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس هفته گذشته با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا راهی اتلتیکو مادرید شد. ستاره ای که فصل گذشته 24 گل زد و یازده پاس گل داد، حالا گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال و جانشین آنتوان گریزمان در اتلتیکو است.

پسر طلایی اتلتیکو: با رونالدو مقایسه ام نکنید

ژوائو در نشست خبری پس از مراسم معارفه گفت :« از پدرم، دوستانم و مسئولان اتلتیکو متشکرم. اینجا هستم تا تمام توانم را برای اتلتیکو بگذارم. 126میلیون یورو رقم انتقال؟ به این موضوع توجهی ندارم و مساله ای مربوط به بازار نقل و انتقالات است. تمرکز من روی بازی است و سخت تلاش خواهم کرد مهره مفیدی برای تیم باشم. هم تیمی هایم به خوبی از من استقبال کرده اند و به خوبی در تیم پذیرفته شدم. استقبال واقعا خوبی بود. گران ترین بازیکن تاریخ پرتغال بودن نیز فکرم را مشغول نخواهد کرد. من فقط هدفم بازی برای اتلتیکو و کمک به تیم است.»

رونالدو:« می دانم با رونالدو مقایسه می شوم ولی او بهترین بازیکن حال حاضر دنیا و شاید تاریخ فوتبال است. من را با او مقایسه نکنید. رونالدو، رونالدو است و من ژوائو فلیکس هستم. رونالدو بارها با من از رئال حرف زده و همه می دانید که او عاشق این تیم است ولی من می خواهم در اتلتیکو تاریخ سازی کنم و امیدوارم به هدفم برسم.»

بازی دوستانه با رئال در ماه جولای :« بازی با رئال در هر سطحی اهمیت خود را دارد. این بازی یک بازی دوستانه جهت آماده سازی است. رئال باشگاه بزرگی است و یک رقیب مستقیم برای ما. هدف ما پیروزی بر این تیم است.»

جانشینی گریزمان:« خودم را از زیر این فشار خارج کرده ام. برخی مواقع حرف های خوبی می شنوم و برخی مواقع هم برعکس. خودم را وقف تمرین خواهم کرد تا کمکی برای تیم باشم.»