کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در دو حکم جداگانه باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت مبلغ 1.7 میلیارد تومان به قلعه نویی و عشوری کرد.

قلعه نویی تراکتور را نقره داغ کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش ‌سه"، ظهر امروز کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حکم جداگانه‌ای باشگاه تراکتور را نقره داغ کرد. امیر قلعه نویی که در لیگ شانزدهم هدایت سرخ‌های تبریزی را بر عهده داشت و تیمش را در پایان لیگ به رتبه سوم جدول رساند، به دلیل عدم دریافت مطالباتش شکایتی را علیه تراکتور مطرح کرد.

حالا پس از بررسی دقیق مدارک کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده است: در پی شکایت امیر قلعه نویی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8/186/499/980 ریال معادل مبلغ 818 میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ 163 میلیون و هفتصد و سی هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان دعوای متقابل در مهلت 30 روز از تاریخ قطعیت محکوم گردید. مبلغی که باشگاه تراکتور تا تاریخ تعیین شده باید آن را پرداخت کند یا با قلعه نویی در خصوص آن به توافق برسد.

هم‌چنین سینا عشوری بازیکن سابق این تیم نیز که در زمان مدیریت مصطفی آجرلو بنا به اختلافات زیاد از لیست تراکتور کنار گذاشته شد بود، حالا حکم سنگینی علیه باشگاه سابق خود دریافت کرد. بنا به حکم کمیته تعیین وضعیت این باشگاه تبریزی محکوم به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 925 میلیون ریال معادل 825 میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ 178 میلیون و پانصد هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

دو حکم سنگینی که آوار نزدیک به 1.7 میلیاردی بر باشگاه تراکتور داشته است و به مالکیت قبلی این تیم بازمی‌گردد. تراکتور از ابتدای لیگ هجدهم به بخش خصوصی واگذار شد و وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرد. اما زمان حضور قلعه نویی و عشوری به ترتیب به لیگ شانزدهم و هفدهم بازمی‌گردد و در نتیجه این حکم سنگین را برای تبریزی‌ها در پی داشته است. هم‌چنین باید گفت که این احکام در خصوص قلعه نویی قطعی و درباره سینا عشوری بعد از ارائه دفاعیات مسئولان تراکتور قابل تجدید خواهد بود.