باز هم ورود زنان به ورزشگاه و باز هم مساله‌ای که حالا جهانی شده است.

آقای تاج، آقای ناظمی با شعار ورود زنان به استادیوم فقط می خواهید بورس مجازی باشید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همین چند روز پیش بود که بار دیگر مساله ورود زنان به ورزشگاه خبری شد. وقتی سایت فیفا با یک اشتباه تایپی نام ایران را از رنکینگ هفتگی تیم‌های ملی دنیا حذف کرد. این خبر ابتدا بدون هیچ توضیحی در رسانه‌های مختلف منتشر شد و بعدتر گمانه‌زنی‌های مختلف درباره علت این اتفاق آغاز شد. حذف نام تیم ملی از نگاه اکثر فوتبال‌دوستان فقط می‌توانست یک دلیل داشته باشد؛ تعلیق فوتبال ایران و این اتفاق هم به یک دلیل می‌توانست رخ دهد؛ ممنوعیتی که علی‌رغم وعده‌های فراوان لغو نشده بو؛. ورود زنان به ورزشگاه.حالا مدت‌هاست این اتفاق فقط به شعارهای تبلیغاتی تبدیل شده است و البته به بهانه ای دم دستی برای آنها که می خواهند در فضای مجازی روی بورس باشند.مثل مازیار ناظمی که این بار در توئیتر خود نوشته است: ‏ورود زنان به استادیوم ها؛ هر روز بهتر از دیروز! او نقل قولی هم از تاج را منتشر کرده که رییس فدراسیون موافق حضور زنان به ورزشگاه هاست و البته فیفا هم با این قضیه موافق است!

یک سوال را به صورت خیلی شفاف باید از مازیار ناظمی بپرسم.اینکه هدف اصلی اش از توییت کردن در این شبکه اجتماعی چیست؟اطلاع رسانی،آگاهی بخشی یا جلب توجه و افزایش فالوئر؟شاید هم جنبه تبلیغاتی در این روزهای پر تلاطم دارد؟ دیگر خیلی از کسانی که در فضای توییتر فعالیت می کنند می دانند که بیشتر توییت های مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان جنبه تبلیغاتی دارد و بس.

اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از این همه سال اعلام می‌کند که فدراسیون فوتبال ایران با ورود زنان به ورزشگاه موافق است، آیا به این معنی نیست که پیش از این، این فدراسیون بوده که با این اتفاق مخالفت می‌کرده؟ آیا این گفته در تناقض با گفته‌های قبلی مهدی تاج نیست که بارها و از تریبون‌های مختلف از تلاش فدراسیون برای حل مشکل ورود زنان به ورزشگاه گفته است؟

اگر این گفته که طبق نوشته مازیار ناظمی از سوی سایت فیفا اعلام شده فقط یک بازی تبلیغاتی برای فریب دادن فیفا است آیا هنوز مهدی تاج به قدرت شبکه‌های اجتماعی پی نبرده است؟ اینکه در دو تجربه قبلی ورود گزینشی زنان به ورزشگاه و با جنجالی که در فضای مجازی اتفاق افتاد تقریبا تمام کسانی که به این موضوع توجه داشتند فهمیدند که این ورود گزینشی بوده است؟ که دیگر اینفانتینو هم با تمام صمیمیتی که با مهدی تاج دارد به این موضوع پی برده و خواهان حضور بدون محدودیت زنان در ورزشگاه است؟

آقای تاج.بیایید خودمان را گول نزنیم.همه می‌دانیم مشکل ورود زنان به ورزشگاه مشکلی نیست که از سوی فدراسیون به وجود آمده باشد اما حالا که این ممنوعیت عجیب برای زنان جهانی شده و داستان دختران ریش‌دار ما به رسانه‌های خارجی رسیده و این تشت رسوایی از بام افتاده است، دیگر دست از بازی تبلیغاتی برداریم. کار سختی است اما می‌شود یا با یک اقدام انقلابی این مساله را حل کرد و یا حداقل بیش از این آبروی خودمان را نبرد؛ به فیفا اعلام کنید که کلید حل این مشکل در دست فدراسیون نیست که با موافقت فدراسیون فوتبال حل‌شدنی باشد!

آقای تاج؛آقای مازیار ناظمی.دست از این بازی تبلیغاتی بردارید و اجازه بدهید اتفاقی که بالاخره با شرایط موجود رخ خواهد داد، پیش بیاید تا تمام نهادهایی که مخالف این اتفاق هستند بدانند که فیفا در این موضوع شوخی ندارد و این محدودیت می‌تواند به تعلیق این رشته ورزشی در کشورمان روبه‌رو شود!

راستی آقای ناظمی داشتیم فراموش می کردیم که به توییت قبلی تان اشاره کنیم.همان که نقشه کیش و قشم را گذاشته بودید و به همه رویا فروخته بودید که پروژه های راکد در این جزایر می توانند نقش بسزایی در میزبانی جام جهانی داشته باشند!اصلا کدام جام جهانی و کدام میزبانی،وقتی در یکی از ابتدایی ترین مسائل پیش آمده مانده ایم و داریم روی لبه تیغ تعلیق راه می رویم؟

منبع: خبرآنلاین