محمد طلایی، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت که رئیس فدراسیون کشتی مختار است در مجموعه خود با هر کسی که تمایل دارد، کار کند.

طلایی:  دبیر حق دارد با هر کسی که می‌خواهد کار کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبتش در جلسه روز شنبه کمیته فنی فدراسیون کشتی اظهار داشت: با مدیر تیم‌های ملی هماهنگ کرده بودم و نتوانستم به دلیل مشکل کاری به جلسه بروم. ما از دیروز (یکشنبه) استارت اردوی آخرمان را زدیم.

وی با اشاره به انتخاب علیرضا دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: آرزوی سلامتی و موفقیت برای او و تمام اعضای خانواده کشتی دارم. ان شاءالله که دبیر بتواند کشتی را به موفقیت برساند.

طلایی در پاسخ به این پرسش که همکاری او با فدراسیون بعد از مسابقات جهانی نیز ادامه خواهد داشت، گفت: باید حتماً با رئیس فدراسیون صحبت کنیم. او حق دارد با هر کسی که می‌خواهد، کار کند، با هر کسی که هماهنگی بیشتری دارد. ما هنوز جلسه‌ای نداشته‌ایم، اما حتماً بعد از شروع اردو این کار را انجام خواهم داد.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان همچنین درباره وضعیت تیمش در آستانه پیکارهای جهانی 2019 تصریح کرد: تیم بدی نداریم. البته از اول اردوها تقریباً دو وزن‌مان را در اختیار نداشتیم و از همان ابتدا امیرمحمد یزدانی و نخودی به اردوی بزرگسالان رفته بودند و اصلاً به تمرینات تیم جوانان نیامدند. نخودی در اردوی آخر به ما ملحق خواهد شد، ولی یزدانی دیگر در اردوی بزرگسالان است و به نظر نمی‌رسد او را در رقابت‌های جهانی در اختیار داشته باشیم. این‌طور که معلوم است اولویت با تیم ملی بزرگسالان است.

دبیر: گفته‌اند کشتی بانوان را تعطیل می‌کنم اما این حرف درست نیست/ روحیات رسول خادم را خوب می‌شناسم
دبیر استعفای 3 رئیس هیئت کشتی را پاره کرد