پل اینس، ستاره سابق لیورپول می‌گوید لیورپول در صورتیکه امکان جذب گرت بیل را دارد به هیچ وجه نباید فرصت را از دست بدهد.

لیورپول اگر می‌تواند باید گرت بیل را جذب کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس، ستاره سابق خط میانی لیورپول و تیم ملی انگلیس می‌گوید انتقال گرت بیل به لیورپول می‌تواند برای این تیم بسیار مفید باشد و قرمزهای آنفیلد اگر می‌توانند برای جذب او اقدام کنند نباید فرصت را از دست بدهند.

لیورپول اگر می‌تواند باید گرت بیل را جذب کند

این روزها شایعات درباره خروج گرت بیل از رئال به اوج رسیده و به نظر می‌رسد ستاره ولزی قرار است به زودی راهی چین شده و به باشگاهی چینی ملحق شود. مشکلات بیل با زین‌الدین زیدان به عنوان عامل اصلی جدایی قریب‌الوقوع او از رئال عنوان شده است.

پل اینس اما می‌گوید گرت بیل برای لیورپول بسیار مفید خواهد بود. او در این باره به رادیو بی‌بی‌سی5 گفت:" نظر من این است که اگر لیورپول امکان جذب گرت بیل را دارد نباید فرصت را از دست بدهد".

لیورپول اگر می‌تواند باید گرت بیل را جذب کند

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" سه مهاجم لیورپول پیش از شروع فصل جدید خیلی استراحت نکرده‌اند. محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه همگی در طول تابستان یا در کوپا آمه‌ریکا یا در جام ملتهای آفریقا به میدان رفته و خسته‌اند".

پل اینس در ادامه گفت:" بیل می‌تواند در چپ، راست یا مرکز خط حمله بازی کند. لیورپول اگر بتواند بیل را به خدمت بگیرد فرصت بزرگی بدست خواهد آورد. هر چند بیل هم باید در لیورپول خود را بازسازی کرده و به روزهای اوجش برگردد".