با تصمیم علی پروین تمرین هفتگی پیشکسوتان پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

با تصمیم علی پروین پیشکسوتان پرسپولیس تمرین نمی کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوتان تیم پرسپولیس هفته ای دو جلسه در زمین شهدای طرشت تمرین می کردند. شنبه ها ساعت 20 تا 21:30 و سه شنبه ها ساعت 15 تا 17. بعد از تمرین روز شنبه علی پروین خطاب به پیشکسوتانی که به تمرین آمده بودند اعلام کرد تمرین روز سه شنبه برگزار نخواهد شد و در پیامی که در گروه خواهد فرستاد زمان بعدی تمرین تیم را مشخص خواهد کرد.

ناصر ابراهیمی یار دیرینه علی پروین که سال های سال در تیم پرسپولیس دستیار او بود این خبر را تایید کرد و گفت: دلیل تعطیلی تمرین تیم پرسپولیس گرمای هوای تهران در مرداد ماه بوده و تعطیلی تمرین موقتی است و با کاسته شدن از گرمای هوا دوباره تمرینات برقرار خواهد شد.

ناصر ابراهیمی در واکنش به این موضوع که می گویند تمرینات تیم پیشکسوتان تیم پرسپولیس به خاطر درگیری برخی از بازیکنان تعطیل شده است، گفت: در تمرین همیشه این مسایل وجود داشته است. یکی می گوید چرا خوب پاس نمی دهی و... این ها البته شیرین است و در تمرین کودکان هم این چیزها را می بینید. در تمرین پیشکسوتان هم تا دلتان بخواهید ازاین حرف ها مطرح می شود. اما دلیل تعطیلی تمرین پیشکسوتان تیم پرسپولیس گرمای هوا در مرداد ماه بوده است.