هافبک باتجربه پرسپولیس در اولین حضور فیکس خود در ترکیب این تیم، نمایش خوبی ارائه کرد.

انگیزه بالای وحید امیری برای برگشت به اوج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار رده بندی جام شهدا به مصاف نیروی زمینی رفت. در این دیدار گابریل کالدرون تقریبا از ترکیب اصلی تیمش رونمایی کرد و بازیکنان باتجربه را از ابتدا به زمین فرستاد.


آنچه در نحوه بازی پرسپولیس مشخص بود، تمایل زیاد کالدرون به ارائه یک بازی تهاجمی و مطالبه این مسئله از بازیکنان بود. کالدرون حتی امید عالیشاه را در عقب ترین نقطه خط هافبک به بازی گرفت و جلوتر از او چند عنصر تهاجمی دیگر را قرار داد.

وحید امیری یکی از بازیکنانی بود که امروز پشت سر علی علیپور بازی کرد و در پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نیروی زمینی نقش مهمی داشت. امیری در خلق موقعیت های مختلف به هم تیمی هایش کمک کرد و در این راستا سازنده یکی از گل های پرسپولیس نیز بود.

روزهای تکراری شماره نوزده؛ امیری برمی گردد

او که یک فصل دور از پرسپولیس بود و در دبل قهرمانی سرخپوشان حضور نداشت، با انگیزه زیادی به تیم قبلی خود برگشته و مانند فرشاد احمدزاده به دنبال اثبات مجدد خود و رسیدن به ترکیب اصلی است؛ اتفاقی که با توجه به سابقه بازی کنار بازیکنانی مثل علی علیپور می تواند زمان کمتری از او بگیرد.

امیری در صورت فیکس شدن در سمت چپ خط میانی پرسپولیس، زوج خطرناکی را هم در کنار محمد نادری خواهد ساخت. نادری در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل سرخپوشان همانند نیم فصل دوم لیگ هجدهم، بسیار آماده ظاهر شده و در صدد رسیدن به رویاهای بزرگتری در فوتبال خود است.

عکس از: امیرحسین خیرخواه